شناسهٔ خبر: 49681887 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

ایران در یک نبرد تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با دشمن قرار دارد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار در جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمن قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا  ادیانی در این بیانیه آورده است،  هفته دفاع مقدس یادآور حادثه عظیم  قرن و همچون نگینی است که تا همیشه تاریخ بر تارک انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران می‌درخشد و این رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان و شیر زنان آن مقطع هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد چرا که  دوران پر افتخار دفاع مقدس، اوج افتخارات ملت شریف ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگری از این بیانیه یادآور شد، روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی و رشادت ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار  مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی و ثمره مقاومت را به اهتزاز در آورده است.

این بیانیه می افزاید: دفاع هشت ساله نابرابر ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورها و ارزشهای دینی و انقلابی بود. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد.  لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می‌دهد امروز نیز ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار در جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمن می‌باشد و تا زمانیکه جمهوری اسلامی به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبری عزیز و شهدا و اصول اصلی انقلاب پایبند باشد دشمن از دشمنی و لجاجت دست بر نمی‌دارد  و علت اصلی فشارها هم جایگاه مستقل و قدرتمند ملت ایران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: این سازمان یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد، و با همرزمان شهیدمان عهد و پیمان می‌بندیم که با همه توان و ظرفیت در پی تحقق پلیس مکتبی و انقلابی در تراز و شأن نظام اسلامی باشیم. اینک ملت شریف ایران و فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی راه و توصیه شهداء که همانا پیروی از ولایت  و دفاع از ارزشهای انقلاب و میهن اسلامی است را سر لوحه کار خود قرار داده و با پیروی از فرامین و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه فرماندهی معظّم کل قوا پرچم نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت حجت (عج)  تقدیم خواهد کرد.
 

بیانیه‌ نیروی انتظامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز  با صدور بیانیه‌ای چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و اعلام کرد: حماسه عظیم و ماندگار دوران دفاع مقدس در حقیقت اوج شکوفایی، بالندگی، ایثار، وحدت و همدلی ملتی غیور و جلوه ای عظیم از نصرت الهی و همبستگی رزمندگان اسلام در حراست از مرز و بوم ایران اسلامی و به ثمر رساندن وعده الهی است.

دراین بیانیه آمده است: دورانی با دستاوردهای عظیم معنوی امنیت ساز و اقتدارآفرین و از همه مهم تر جوانانی که با الهام از آموزه های نهضت عاشورا حسینی (ع) و پیروی از ولایت فقیه و آرمان های اسلام ناب محمدی (ص)، پرافتخارترین حماسه ها و افتخارات ملت ایران در دفاع از سرزمین ایران اسلامی را در یک جنگ نامتقارن با همه پشتوانه های استکبار جهانی رقم زدند و الگویی برای همه آزادگان جهان شدند.

این بیانیه می افزاید: عارفان شب و مجاهدان آهنین اراده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ( شهربانی، ژاندارمری و کمیته های انقلاب اسلامی) اینک با تکیه بر آموزه های ارزشی آن دوران در قامت مدافعان امنیت، حرم و سلامت متبلور شده تا بار دیگر امنیت و سلامتی را تقدیم امت اسلام و مردم شریف ایران نمایند و این ملت نیز با بسیج همگانی، کمک های مومنانه و کریمانه یاری گر مدافعین خط مقدم سلامت و کرامت بخش هموطنان نیازمند خود شده است، ستاد هایی که تجلی گر پشت جبهه دوران دفاع مقدس می باشند.

بر اساس این بیانیه، امروز در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، ایستادگی مردم ایران اسلامی در آن دوران و در برابر تحریم های ظالمانه آمریکای جنایتکار و ماندن بر عهده خود با ولایت امر مسلمین جهان و حفاظت از ارزش های برخاسته از دوران انقلاب و دفاع مقدس، سرمشق ملت های مسلمان و آزاده جهان و بیدارگر مردم منطقه و محور مقاومت و ایران اسلامی در مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل و متجاوزان به حریم حرمین شریف، شکست مفتضحانه ابر قدرت های پوشالی در منطقه را بیشتر نمایان می سازد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک هفته غرور آفرین دفاع مقدس به آحاد مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی، حماسه آفرینان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و گرامی داشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ناجا، دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب و تامین امنیت ملت شریف ایران را وظیفه و سرلوحه ماموریت های خود قرار داده است و با ملت عزیز ایران عهد می بندد که فرزندان این مرز و بوم در این نیروی عظیم با ثبات قدم در برقراری امنیت و آسایش آنان لحظه ای درنگ ننموده و در کنار سایر قوای مسلح، هرگونه طمع ورزی دشمنان را در منطقه نابود خواهند کرد.



1352

نظر شما