شناسهٔ خبر: 49677486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صدری: مدیران قبلی با کالدرون تعامل می‌کردند شرایط متفاوت می شد

تهران- ایرنا- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مدیران وقت پرسپولیس با کالدرون توافق می‌کردند کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید مجید صدری اظهار داشت: سمیعی در این فصل زحمات زیادی کشید و با وجود اصرار اعضای هیات مدیره و همچنین وزیر ورزش او ادامه همکاری را صلاح نداست. با این حال به خاطر اینکه کار روی زمین نماند، با تصمیم هیات مدیره من در خدمت باشگاه هستم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است تغییراتی در مدیریت باشگاه انجام شود یا خیر، گفت: به دلیل بازی‌های حساس و شرایط تیم تلاش همه این است که آرامش در مجموعه حکم فرما باشد. در شرایط مناسب با صلاحدید وزیر کار پیش خواهد رفت‌ هیات مدیره ما یک نفر کم دارد اما با این حال کار را خودمان با همین نفرات پیش می‌بریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد برنامه تیم تا بازی با الهلال اضافه کرد: ما دو بازی تدارکاتی داریم تا با آمادگی کامل برای این دیدار آماده شویم.برابر یک تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی به میدان خواهیم رفت‌. 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کار باشگاه در نقل‌ و انتقالات تمام شده، اضافه کرد: در نقل و انتقالات خواسته‌های گل‌محمدی را انجام دادیم. فعلا بنا به جذب بازیکن خارجی نداریم. همچنین به خاطر کالدرون پنجره بسته است. هر چند الان هم پرسپولیس تیم سر حالی است و به مرحله دلخواه خواهد رسید.

وی در مورد اینکه پنجره نقل و انتقالاتی ممکن است  به خاطر شکایت کالدرون بسته شود، گفت: متاسفانه با وجود اینکه همه جا از ورزش به عنوان نماد صلح و دوستی یاد می‌شود اما نمی‌گذارند به خاطر تحریم‌ها پول وارد کشور شود و اجازه استفاده از حقمان را نداریم. ما نامه‌های متعددی زدیم تا این پول را بیاوریم. با AFCو فیفا هم نامه زدیم و به آنها گفتیم پول کالدرون و دستیارش را از این طریق پرداخت کنند. به شیخ سلمان هم نامه زدیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما سر بودیمیر هم این مشکل را داشتیم اما آن زمان مشکل حل شد. طلب کالدرون و دستیارش روی هم در مجموع ۷۰۰ هزار یورو است.

صدری اضافه کرد: من با کالدرون صحبت کردم. اگر قبلا با او صحبت می‌شد، کار به اینجا نمی‌کشید. نمیدانم چرا دوستان قبلی کاری نکردند که ما الان تاوانش را بدهیم. ما مجبوریم این بدهی ها را بدهیم. اگر این اتفاق رخ می‌داد کار خیلی بهتر پیش می‌رفت.

وی در خصوص قرارداد با کارگزار گفت: قرارداد کارگزار ۳ ساله بود و دو فصل دیگر مانده بود. رقم پیشنهادی آنها برای فصول پیش رو با رقم مد نظر ما کاملا متفاوت بود. البته آنها به قراردادشان برای یک فصل عمل کرده بودند. هر چه سریعتر اسناد مزایده چاپ شود. تلاش ما این است مزایده کاملا شفاف باشد. کارشناس رسمی بر اساس هر زیرساخت رقم مشخص کرده است و بر اساس آن مزایده انجام می‌شود.

وی در خصوص شرایط مالی تیم هم گفت: تعهد ما این است و پاداش و مانده قرارداد فصل قبل را تسویه کنیم و برای فصل جدید هم در زملن‌های در نظر گرفته شده پرداختی داشته باشیم تا مثل الان فشار مضاعف به باشگاه وارد نشود. البته شرایط مالی سختی برای باشگاه بوده اما با تدبیر هیات مدیره و همیاری کادر فنی و بازیکنان تیم موفق شد و این موفقی‌ها حاصل یک تلاش دست جمعی است. شاید پولی نبوده اما بازیکنان صبر کردند و اجازه ندادند این مسایل حاشیه ساز شوند.

صدری در رابطه با بازگشت ابرهیم شکوری به پرسپولیس اضافه کرد: ابراهیم شکوری سرباز است و دوران آموزشی‌اش را سپری می‌کند. اگر او بازگردد در خدمتش خواهیم بود.

وی در رابطه با اضافه شدن باقری و خانبان به تیم ملی گفت: ما بنایمان را روی تعامل گذاشتیم. تیم ملی مربوط به کل کشور است. ما با اجازه سرمربی تیم در زملن‌های مقرر کریم باقری و خانبان مانند بازیکنان در خدمت تیم ملی هستند.

وی تاکید کرد:امیدوارم زیر ساخت درآمدی داشته باشیم تا باشگاه دچار مشکل نشود.

نظر شما