شناسهٔ خبر: 49660248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ قهرمانان و جام ملت ها

دو بازیکن دیگر الهلال مصدوم شدند | انتخاب مربی موقت برای النصر عربستان بعد از اخراج «منزس»

دو بازیکن دیگر الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، نشریه« الریاضیه» عربستان از مصدومیت ناصر الدوسری و اندری کاریلو دو بازیکن موثر الهلال خبر داد.

الهلال عربستان حریف پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (AFC Champions League) است و این روزها بازیکنان کلیدی اش را به دلیل مصدومیت یکی پس از دیگری از دست می دهد.

بر اساس آخرین آمار باشگاه فوتبال الهلال تا به حال ۷ بازیکنش دچار مصدومیت شدند. ۷ مصدوم الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس به شرح زیر است:محمد البریک، عبدالله عطیف، سلمان الفرج، ناصر الدوسری، اندریا کاریلو، سالم الدوسری و سعد الناصر هستند.

البته تاکنون غیبت عبدالله عطیف در بازی با پرسپولیس قطعی شده است.

انتخاب مربی موقت برای النصر عربستان بعد از اخراج «منزس»

با اخراج سرمربی برزیلی تیم فوتبال النصر عربستان، مسئولان این باشگاه یک مربی را به صورت موقت برای هدایت تیم انتخاب کرده‌اند.

الهلال پرسپولیس,مصدومان الهلال برابر پرسپولیس

به گزارش مهر، باوجود صعود تیم فوتبال النصر عربستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اما باخت یک به ۳ این تیم در دیدار حساس مقابل الاتحاد عربستان کافی بود تا «مانو منزس» سرمربی النصری ها برکنار شود.

منزس که حضورش در النصر به یک سال نرسید، با شکست دادن تیم تراکتور ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان جواز حضور در مرحله یک چهارم را به دست آورد.

النصر در مرحله یک چهارم باید به مصاف الوحده امارات برود.

این در حالی است که مدیران باشگاه النصر «مارسلو سزار» برزیلی را به عنوان مربی موقت انتخاب کرده‌اند و قرار است به زودی سرمربی جدیدی را تا پیش از بازی با الوحده امارات معرفی کنند.

نظر شما