شناسهٔ خبر: 49582856 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تهران خنک می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و از خنک شدن هوای تهران در روز‌های آتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از وزارت راه و شهرسازی؛ خانم فریبا گودرزی افزود: امروز در برخی نقاط از استان‌های مازندران و گیلان، انتظار بارش پراکنده وجود دارد. امشب در غرب و شمال‌غرب سرعت وزش باد افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: همچنین از فردا با تقویت و شمالی‌شدن جریانات روی دریای‌خزر برای روز‌های جمعه و شنبه، بارش باران، وزش باد شدید موقتی، کاهش دما، گاهی رعدوبرق را برای مازندران، گلستان، گیلان، اردبیل، آذذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، خراسان شمالی رخ می‌دهد.

گودرزی افزود: در روز‌های جمعه و شنبه دریای‌خزر، مواج و متلاطم خواهد شد. ارتفاع موج بین ۱/۵ تا ۲/۵ متر برآورد شده است که احتمال غرق‌شدن شناگر‌ها و شناور‌های سبک و احتمال پاره‌شدن تور‌های ماهیگیری و همچنین خسارت به تاسیسات دریایی وجود دارد که هموطنان حتما به این نکات توجه داشته باشند.

به گفته وی، یکشنبه بارش پراکنده در مازندران، گلستان، گیلان، خراسان‌شمالی ادامه دارد و تا اواسط هفته ماندگار است.

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی آسمانی صاف همراه با وزش باد برای تهران، بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و از خنک شدن هوای تهران در روز‌های آتی خبر داد.

نظر شما