شناسهٔ خبر: 49580109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

فرماندار اردکان:

پرداختن جشنواره کتابخوانی رضوی به سیره امام هشتم بر اهمیت آن افزوده است

فرماندار شهرستان اردکان در پیامی به مردم این شهرستان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار داشت: پرداختن جشنواره کتابخوانی رضوی به سیره امام هشتم، بر اهمیت آن افزوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، مصطفی پوردهقان، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی اردکان در پیامی از شهروندان اردکانی دعوت کرد در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند. متن پیام فرماندار اردکان به شرح ذیل است:

این جشنواره با محوریت آستان قدس رضوی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در یازدهمین دوره، به طور ویژه در سراسر کشور و شهرها و روستاهای مختلف در حال برگزاری است.

بر خود وظیفه دانستم که از همه مردم عزیز شهر اردکان و همه کسانی که اهل کتاب و کتابخوانی هستند دعوت کنم که در این جشنواره کشوری شرکت کنند.

این جشنواره از دو باب حائز اهمیت است، نخست به واسطه اهمیت کتاب و کتابخوانی و دوم به سبب موضوع این جشنواره که آشنایی با سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه امام هشتم شیعیان و امام زمان(عج) است.

امیدوارم همه مردم در این جشنواره شرکت کنند و شاهد این باشیم که یک بار دیگر عنوان فرهنگی، علمی و ادبی شهر اردکان در سطح کشور بدرخشد و روز به روز بر میزان افرادی که به موضوع کتاب و کتابخوانی علاقه دارند، افزوده شود.

جا دارد از کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهرستان که در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان اردکان تلاش می کنند، تشکر کنم. مجدد از همه مردم عزیز درخواست می‌کنم در این جشنواره شرکت کنند.

نظر شما