شناسهٔ خبر: 49571585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان‌های بزرگ و حماسه‌ساز است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان‌های بزرگ و حماسه‌ساز است و مردان بزرگی در این مکتب تربیت شدند و منشأ خیرات و برکات فراوانی بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت زنده‌یاد سرهنگ پاسدار داود میرزایی فرمانده یگان امنیت سپاه روح‌الله اظهار کرد: یکی از معیارهای فضیلت و برتری انسان‌ها جهاد فی سبیل الله است و در قرآن کریم بارها به این مسئله تأکید شده که امروز به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح کشور این روحیه در بین خادمین مردم وجود دارد و برای جهاد فی سبیل الله از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

وی افزود: دفاع مقدس ملت ایران از سال ۴۲ همراه با هدایت‌های حضرت امام(ره) شروع شده و تا به امروز ادامه دارد و ملت ایران با روحیه عاشورایی همواره در این صحنه‌ها موفق بیرون آمدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: نیروهای مسلح خط مقدم دفاع مقدس در ایران اسلامی هستند و هرکجا که صحبت از دفاع باشد نیروهای مسلح با روحیه ایثار و از خود گذشتگی و اخلاص نیت و تقوای در عمل حاضر خواهند شد.

کریمی ادامه داد: مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان‌های بزرگ و حماسه‌ساز است که مردان بزرگی در این مکتب تربیت شدند و منشأ خیرات و برکات فراوانی بودند که یکی از این افراد سرهنگ داود میرزایی بود و وی یکی از افتخارات سپاه پاسداران محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه داود میرزایی حیات بابرکت خود را در راه خدمت و مجاهدت برای انقلاب اسلامی صرف کرد و با اعتقاد راسخ به ارزش‌های اسلامی برای دفاع از آنها همواره در میدان حاضر بود اضافه کرد: ولایتمداری و اعتقاد راسخ به اجرای فرمایشات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری شاخصه رفتاری وی بود و در حیات بابرکت خود سرباز واقعی امامین انقلاب بود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: حاج داود میرزایی در مسئولیت‌ها و موقعیت‌های مختلف همواره موفق عمل می‌کرد و برای رسیدن به اهداف ثابت‌قدم بود و در بسیاری از موقعیت‌ها تا پای شهادت پیش رفت.

کریمی خاطرنشان کرد: موفق عمل کردن هم در سپاه پاسداران و هم در مسائل اجتماعی ویژگی مهم حاج داود میرزایی بود چراکه در کارهای خیر و دستگیری نیازمندان همواره پیش‌قدم بود و بدون اینکه نامی از او برده شود اقدامات بزرگی انجام می‌داد و در واقع سراسر زندگی این عزیز ازدست‌رفته خیر و برکات فراوانی بود.

وی افزود: گام‌های حاج داود میرزایی برای مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب همواره مستحکم بود و بیشترین حضور میدانی در صحنه‌ها و مأموریت‌ها داشت و همه هم‌رزمان و رفقای این عزیز به عرش پیوسته امروز شهادت می‌دهند که ایشان سرباز واقعی ولایت و نظام اسلامی بود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سرهنگ داود میرزایی به‌شدت اهل امر به معروف و نهی از منکر بود و توجه ویژه‌ای به بیت‌المال و اقامه حق و عدالت داشت و با قانونمندی برای اجرای مأموریت‌ها تلاش می‌کرد.

کریمی بیان داشت:‌ شاخصه‌های رفتاری حاج داود میرزایی که مهمترین آن ثبات و پایبندی به ایمان و ولایت بود قطعاً ذخیره جایگاه ابدی ایشان خواهد بود و خداوند جایگاه این‌گونه انسان‌های پاک‌سرشت را بشارت داده و ان‌شاءالله جنت و معرفت الهی و هم‌نشینی با شهدا روزی وی خواهد بود.

به گزارش فارس داود میرزایی فرمانده یگان امنیت سپاه روح‌الله پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر در انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به میهن و نقش‌آفرینی در عرصه‌های دفاعی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی بر اثر بیماری منحوس کرونا به دیار حق شتافت.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما