شناسهٔ خبر: 49564887 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۱۵ الی۲۰درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از افزایش ۱۵ الی۲۰درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طاهری رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از فعالیت هزار و ۱۵۰ مشاور املاک دارای پروانه کسب در زنجان خبر داد و گفت:  از مهرماه پارسال اتاق اصناف استان زنجان با همکاری سازمان صمت بازرسی از مشاورین املاک را تشدید کرده و مشاورین املاک برای داشتن فعالیت قانونی باید در سامانه مستقلات املاک کشور ثبت نام  و پس از دریافت کد رهگیری به صورت قانونی در این صنف مشغول به کار شوند.

طاهری بااشاره به اینکه طی چند روز‌ گذشته اوضاع خرید و فروش مسکن در استان زنجان بهبود یافته و رو به رشد است، افزود:  اگر جلوی افزایش قیمت مصالح ساختمانی گرفته نشود قطعا ساخت و ساز‌ها کاهش می‌یابد و امیدواریم با کاهش قیمت مصالح قیمت مسکن نیز به حد قابل توجهی کاهش یابد.

او ادامه داد: مشاورین املاکی که ضوابط را رعایت نکنند و فعالیت شان بدون پروانه کسب باشد پلمب می شوند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان از افزایش ۱۵ الی۲۰ درصدی اجاره بهای مسکن در زنجان خبر داد و گفت: مالکین باید از افزایش غیر قانونی اجاره بهاء خودداری کنند.

طاهری با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مسکن در کشور ۲۵ درصد بیشتر از قیمت واقعی آن است، افزود:در استان زنجان قیمت مسکن با شهر‌هایی که جمعیتی برابر با زنجان دارند متناسب است و گران نیست.

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما