شناسهٔ خبر: 49564658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار:

افزون‌بر۳۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش برگزار می‌شود

نیکبخت گفت: افزون‌بر ۳۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خاش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فریبرز نیکبخت  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش اظهارداشت: کمیته‌های مختلف ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش از روزهای گذشته شکل گرفته و به نحوی برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌ها با دقت بالایی اجرا شوند.

وی بیان کرد: با حمایت و پشتیبانی اعضای ستاد در طول هفته دفاع مقدس بسته‌های بهداشتی، حمایتی و معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا اهدا و از زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت در مبارزه با این ویروس تجلیل خواهد شد.

معاون فرماندار خاش اظهارداشت: از مهمترین ویژگی‌های دفاع مقدس تاثیرگذاری و ارتباط متقابل آن با جامعه بود که در تمام صحنه‌های آن مشارکت مردم کاملا مشهود است.

وی تاکید کرد: تمام کمیته‌های گرامیداشت دفاع مقدس بایستی با تولید محتوا در فضای مجازی نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از این ظرفیت بالقوه در دوران شیوع ویروس کرونا اقدام کنند.

نیکبخت مهمترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش را تجلیل از پیشکسوتان افتخار آفرین دفاع مقدس و مقاومت، عطر افشانی مزار مطهر شهدا و دیدار از خانواده معزز شهدا و جانبازان، پاسداشت سربازان و تجلیل از سربازان نمونه یگان‌های نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ مهر و مقاومت، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی عکس، پوستر و کتاب دفاع مقدس، ویزیت رایگان در مراکز درمانی، اهدای خون به بیماران نیازمند، دیدار با ائمه جمعه و برپایی محافل انس با قرآن،برگزاری محافل بصیرتی در تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه شکست حصر آبادان،گرامیداشت اربعین حسینی و تبیین نقش آن در تقویت وحدت و بصیرت در برابر استکبار جهانی عنوان کرد.

وی گفت: در نشست اخیر اعضای ستاد در ارتباط با برنامه‌های پیشنهادی با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان و توجه به مقوله فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبادل نظر و بحث بر اهمیت نقش رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این شرایط تاکید شده است.

انتهای پیام/ع

نظر شما