شناسهٔ خبر: 49550974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش مسئولان فدراسیون وزنه برداری به انصراف کیا قدمی از اردوی تیم ملی

ملی پوش وزنه برداری کشورمان به دلیل ابتلای پدر و مادرش به ویروس کرونا تصمیم گرفت از شرکت در اردوی تیم ملی انصراف دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی ازبکستان از هفته گذشته در کمپ تمرینی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است و ملی پوشان زیر نظر محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی به کار‌های بدنی می‌پردازند.

در این بین بعضی از وزنه برداران کشورمان به دلیل برخی مشکلات هنوز موفق نشده اند خودشان را به اردوی تیم ملی رسانده و برخی از آن‌ها از شرکت در اردو انصراف  داده اند. کیا قدمی یکی از وزنه برداران کشورمان است که به دلیل مبتلا شدن پدر و مادرش به ویروس کرونا تصمیم گرفت از حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری انصراف داده و به پرستاری از پدرش بپردازد.

از همین رو یکی از مسئولان فدراسیون وزنه برداری در واکنش به انصراف کیا قدمی از اردوی تیم ملی وزنه برداری یک استوری منتشر کرد و در آن نوشت: "نیکی به پدر و مادر را بی واسطه به دست خود انجام دهیم. کیا قدمی آماده حضور در اردوی تیم ملی بود، اما با مثبت شدن تست کرونای پدر، از اردوی تیم ملی انصراف داد و به پرستاری از پدر پرداخت."

واکنش مسئولان فدراسیون وزنه برداری به انصراف کیا قدرمی از اردوی تیم ملی

بیشتر بخوانید

تیم ملی وزنه برداری خود را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌کند که از ۱۶ تا ۲۶ آذر ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما