شناسهٔ خبر: 49509591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام خبر داد؛

افتتاح پزشکی قانونی در ۶ شهرستان استان ایلام

علیزاده‌مهاجر از افتتاح اداره پزشکی قانونی در ۶ شهرستان استان ایلام در سه سال گذشته خبر داد و گفت: در نتیجه‌ی فعالیت‌های انجام شده زمان پاسخگویی در این اداره کل، کمتر از میانگین کشوری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مهدی علیزاده‌مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام در تشریح عملکرد سه سال گذشته پزشکی قانونی استان گفت: در زمینه توسعه و گسترش ارائه خدمات در سطح استان اداره پزشکی قانونی در شهرستان‌های چرداول، دهلران، دره شهر، مهران، ایوان و آبدانان افتتاح و تجهیز شده است. همچنین راه اندازی اداره پزشکی قانونی شهرستان ملکشاهی در دست اقدام است.

او از افتتاح تالار تشریح اداره پزشکی قانونی شهرستان‌های دهلران و دره‌شهر خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه سم‌شناسی قانونی و پاتولوژی قانونی مرکز استان با توجه به تجهیز و خرید دستگاه‌های تخصصی از قبیل HPLC، Rocking Shaker، هموژنایزر و مواد مصرفی و در نتیجه کاهش زمان پاسخدهی در پرونده‌های حوزه تشریح و جلوگیری اطاله دادرسی و در نهایت رضایت‌مندی مراجعان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی بود که در حوزه آزمایشگاه انجام شد.

علیزاده مهاجر بیان کرد: در سه سال گذشته خریداری زمین در شهرستان مهران به مساحت ۱۵۰۵ مترمربع و شهرستان دهلران به مساحت ۱۲۱۳ مترمربع انجام گرفته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام تصریح کرد: اجرای قرارداد طرح جمع آوری پروفایل ژنتیکی زندانیان پر خطر به منظور ثبت در بانک هویت ژنتیک ایران به تعداد ۱۷۰۰ نفر انجام شد.

انتهای پیام/ د

نظر شما