شناسهٔ خبر: 49413869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خبر خوب| بشاگرد در آستانه واکسیناسیون ۱۰۰درصدی/ خودباوری به برکت به سبک بشاگردی

بشاگرد در آستانه واکسیناسیون صد درصدی قرار گرفته و مردم تمایل زیادی به واکسیناسیون با واکسن ایرانی برکت از خود نشان داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منطقه بشاگرد در شرق هرمزگان اگر چه نامش با محرومیت عجین شده اما مردمانی دارد با بصیرت و هوشیار در همه صحنه‌ها که با درک شرایط و اقتضائات زمانی و از همه مهم‌تر با نگاهی عمیق به مسائل و موضوعات روز کشور، همیشه در صف نخست تصمیمات بزرگ برای عزت و اقتدار کشورند.

با شروع واکسیناسیون در گستره ایران و با رصد آنچه از سوی مسئولان محلی و استانی از استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا به طور رسمی اعلام شده و همچنین با رصد میدانی در مناطق گوناگون بشاگرد، روایت‌ها حاکی از تمایل گسترده مردم به تزریق واکسن برکت است و حتی بسیاری از مردم جز واکسن برکت حاضر به تزریق واکسن دیگری نشده‌اند.

تصاویر استقبال مردم از واکسن برکت را اینجا ببینید

بشاگرد حالا در میانه‌های شهریور 1400 در آستانه واکسیناسیون 100 درصدی جامعه هدف قرار گرفته است و به گفته  پیرداد نجفی مدیر شبکه بهداشت و درمان بشاگرد، طرح واکسیناسیون همه افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان بشاگرد از امروز آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز از ساعت ۱۶ بعد از ظهر در شهرستان بشاگرد با کمک بسیج و دستگا‌های اجرایی اجرایی و تا شنبه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸ هزار نفر در بشاگرد واکسن کرونا دریافت کرده اند، گفت: در بشاگرد ۱۹ هزار نفر واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند و با اجرای این طرح همه افراد بالای ۱۸ سال در بشاگرد واکسینه می‌شوند.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان بشاگرد، همه امکانات سپاهِ بشاگرد برای کمک به کادر درمان بسیج شده است، خاطرنشان کرد: افراد کافی است با کارت ملی خود به مرکز بهداشت بشاگرد مراجعه و واکسن دریافت کنند.

اعزام اکیپ‌های سیار در روزهای گذشته به مناطق دور دست

همچنین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در روزهای گذشته به منظور واکسینه ساختن افراد با سن بالا اقدام به ارسال اکیپ‌های واکسیناسیون به مناطق دور دست به منظور آسان شدن فرآیند واکسیناسیون کرده بود تا افراد سالخورده نیاز به مراجعه حضوری به مراکز واکسیناسیون نداشته باشند.

انتهای پیام/ 88055/م

نظر شما