شناسهٔ خبر: 49413286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دوران ورزشکار سالاری در وزنه برداری به پایان رسید/ رستمی گروهی تمرین می‌کند

با اعلام تصمیم فدراسیون وزنه برداری هر ملی پوشی که می‌خواهد در مسابقات بین المللی شرکت کند باید از تمرینات انفرادی صرف نظر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی وزنه برداری کشورمان بهمن ماه امسال باید در مسابقات جهانی ازبکستان حاضر شود. روز گذشته نخستین اردوی تمرین تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان در کمپ تمرینی مجموعه ورزشی آزادی انجام شد. کادر فنی تیم ملی در این مرحله ۱۸ وزنه بردار را به اردو دعوت کرده تا خودشان را برای حضوری پر قدرت در مسابقات جهانی به خوبی آماده کنند.

 از نکات جالب توجه اردوی تیم ملی وزنه برداری می‌توان به این موضوع اشاره کرد که هیچ کدام از وزنه برداران کشورمان حق ندارند که به صورت انفرادی تمرین کنند و همگی باید طبق برنامه ریزی سرمربی تیم ملی به کار‌های تمرینی بپردازند. کیانوش رستمی ملی پوش وزنه برداری کشورمان در این سال‌ها به صورت انفرادی تمرین می‌کرد.

حال با تصمیم فدراسیون و کادر فنی او اگر می‌خواهد دوباره در مسابقات بین المللی حاضر شود، حتما باید به اردوی تیم ملی رفته و زیر نظر سرمربی تمرین کند، وگرنه حق شرکت کردن در هیچ یک از مسابقات بین المللی را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید

بدین ترتیب می‌توان گفت پرونده ورزشکار سالاری در وزنه برداری برای هیمشه بسته شد و هر کسی می‌خواهد برای تیم ملی وزنه بزند باید در اردو حاضر شده و طبق برنامه‌های سرمربی کارش را پیش ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما