شناسهٔ خبر: 49402390 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

بررسی برنامه‌های وزارت نیرو درباره مشکلات قطعی برق در مجلس

وزیر نیرو درباره محتوای نشست امروز خود را با کمیسیون انرژی مجلس توضیح داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در تشریح نشست امروز خود با کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست درباره مشکلات قطعی برق در چند ماه گذشته و مسائل خشکسالی و تامین آب برنامه‌های تدوین شده خود را تقدیم کمیسیون انرژی کردیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با اصلاح برخی پروژه‌ها انتظار‌های مجلس به شکل مطلوبی عملیاتی شود. همچنین درباره برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت نیرو در حوزه‌های برق و آب و فاضلاب توضیحات به نمایندگان ارائه کردیم.

برنامه‌های وزارت نیرو در اختیار کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفت

محرابیان گفت: برنامه‌هایی که برای وزارت نیرو تدوین شده بود را تقدیم کمیسیون انرژی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه برگزاری کمیسیون تخصصی وزارت نیرو، گفت: امروز در کمیسیون تخصصی نیرو که مربوط به کمیسیون انرژی است، حضور داشتیم و به اتفاق سایر همکاران در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت نیرو با اعضای کمیسیون تبادل نظر کردیم.

او گفت: در حوزه های آب، برق و فاضلاب اولویت‌های خود و مسائلی که در این حوزه در حال حاضر وجود دارد را طرح موضوع کردیم.

وزیر نیرو گفت: مشکلاتی که اکنون در اثر قطعی برق در طول ماه‌های اخیر داشته ایم، بحث‌های مربوط به آب، بحث‌های مربوط به خشکسالی و دغدغه‌هایی که در این زمینه وجود دارد و در مقابل هم برنامه‌هایی که تدوین شده بود را تقدیم کمیسیون کرده ایم و تبادل نظر شد.

این مقام مسئول گفت: نظر نمایندگان را شنیدیم و سعی می کنیم با اصلاح وقت که از این پروژه‌ها و برنامه ها، نقطه نظرات مجلس را به نحو مطلوب عملیاتی کنیم.

 

حجم ویدیو: 4.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24 دانلود ویدیو

نظر شما