شناسهٔ خبر: 49360886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

‌دیدار معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان با ۲ آزاده سرافراز /جانبازان و آزادگان طلایه داران فرهنگ جهاد و شهادت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در دیداربا ۲ آزاده سرافراز در شهرستان زاهدان، گفت: جانبازان و آزادگان طلایه داران فرهنگ جهاد و شهادت بوده وجامعه به وجود این دلیرمردان افتخار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در اجرای تدابیر سردار فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و در راستای تکریم و تجلیل از جانبازان سرافراز میهمن اسلامی، روز گذشته سرهنگ "علی رحیمی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با ۲ آزاده سرافراز "قربان علی سالاری" و "حسینعلی فارسی"در شهر زاهدان دیدار کرد.

وی در این دیدار صمیمی، افزود: جانبازان و آزادگان طلایه داران فرهنگ جهاد و شهادت بوده و جامعه به وجود این دلیرمردان به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس بر خود می‌بالد.

معاون اجتماعی پلیس استان با بیان اینکه ایثارگری شهداء، جانبازان و آزادگان در راه اعتلای کشور و جهت برقراری نظم وامنیت بوده، گفت: اکنون وظیفه همگان است که از این دستاورد ارزشمند پاسداری کنیم.

سرهنگ رحیمی با اشاره به شکنجه‌های روحی و جسمی طاقت فرسا در زندان‌های مخوف در دوران رژیم بعث عراق، تصریح کرد: حقیقتا آزادگان شکیبایی و صبر بی نظیری از خود نشان دادند و با تحمل همه سختی‌ها به خاطر میهن اسلامی ایران قهرمانان واقعی این مرز و بوم هستند.

این مقام انتظامی همچنین زنده نگه داشتن نام شهداء و دیدار با جانبازان و آزادگان را توجه به تمام ارزش‌های والای انسانی دانست و خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر و آزادگان سرافراز، همچون نماد ارزشمند از اقتدار ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان است و این یک اعتقاد قلبی و نشات گرفته از باور دینی ما است.

 در پایان از سوی سردار فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از این ۲ جانباز سرافراز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

نظر شما