شناسهٔ خبر: 49331597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهاب: فکر می‌کردم شکست حریف بریتانیایی کار سختی باشد

بانوی پاراتکواندو کار کشورمان در خصوص عملکرد خود در مسابقات پارالمپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رایحه شهاب بانوی پاراتکواندو کار کشورمان بعد از ناکامی در دستیابی به مدال برنز وزن ۵۸+ بانوان مسابقات تکواندوی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: امروز تا آستانه رسیدن به مدال برنز پیش رفتم، اما به مدال نرسیدم. با توجه به اینکه حریفم (ایمی تروسدیل از بریتانیا) رنک یک دنیا است، فکر می‌کردم شکست او کار سختی باشد، اما در جریان مسابقه حتی در مقطعی پیش افتادم.

او در ادامه یادآور شد: من تا اواسط مسابقه از حریفم پیش بودم، اما او در یک بازه زمانی از من پیش افتاد و با اینکه جانانه تلاش کردم و جنگیدم، اما با اختلاف ۱۰ امتیاز باختم و به مدال برنز نرسیدم.

او ادامه داد: من برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کرده بودم و صرفاً با نگاه حمایتی به توکیو نیامدم. حتماً چیزی در من دیده بودند که من را به پارالمپیک فرستادند. اینجا پارالمپیک است و مسابقات قاره‌ای و جهانی نیست که فقط صرف حضور باشد.

این بانوی پارالمپیکی کشورمان در پاسخ به این پرسش که آینده‌اش را در رشته پاراتکواندو چطور می‌بیند، گفت: در این مدت کم تلاشی فراوان و شبانه‌روزی برای مدال پارالمپیک کرده بودم، اما به هدفم نرسیدم. قطعاً تلاشم را می‌کنم تا روز به روز بهتر و بهتر شوم و پیشرفت کنم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما