شناسهٔ خبر: 49170596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلاجقه:

فوتبال کرمان در کشور یک الگو محسوب می‌شود

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: فوتبال کرمان از نظر توسعه یافتگی مبنی بر داشتن نماینده و تیم در تمامی لیگ‌ها، یک الگو در کشور محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در جلسه معارفه مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با بیان اینکه در سال‌های اخیر عزیزان زیادی برای رسیدن تیم مس کرمان به لیگ برتر زحمت کشیده اند، گفت: در دور جدید مدیریت باشگاه مس کرمان، با حضور کهندل چهره ورزشی و متخصص فوتبال، امیدواریم نزدیک‌تر از همیشه به تحقق این هدف باشیم و با بالا بردن آستانه تحمل خود نسبت به همه فشار‌های پیش رو، هرکسی به سهم خود، نقش خود را در رسیدن به این موفقیت ایفا کند.

او افزود: فوتبال استان کرمان در کشور از نظر توسعه یافتگی یک الگو محسوب می‌شود که ما در تمامی لیگ‌های کشور صاحب نماینده و تیم هستیم.

سلاجقه تصریح کرد: فقط در دو بخش نقیصه خود را احساس می‌کنیم که یکی از آن‌ها حضور نداشتن تیمی از کرمان در لیگ برتر فوتبال ساحلی است و دیگری نبود تیمی از مرکز استان در لیگ برتر فوتبال کشور که امیدواریم در سال پیش رو این نقیصه‌ها نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ب

نظر شما