شناسهٔ خبر: 49120394 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیاهپور:

۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال در فارس افتتاح می‌شود

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از افتتاح ۴۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در هفته دولت در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور، مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: پروژه‌های قابل افتتاح این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های استان به بهره برداری خواهند رسید.

او افزود: از ۴۸ پروژه مذکور، ۳۱ پروژه در حوزه نگهداری راه‌ها و با اعتباری بالغ بر ۷۳۱ میلیارد ریال است که عمدتا لکه گیری و روکش راه و ایمن سازی تقاطع‌ها است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال نیز در بخش ایمنی راه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل اجرای روشنایی و احداث بلوار است.

سیاهپور اظهار داشت: ۴ پروژه نیز در بخش راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال نیز افتتاح خواهند شد.

این گزارش حاکی از آن است که بخش زیادی از عملیات‌های حوزه راهداری مستمر است، همانند بخشنده سازی و تسطیح حریم راه، لکه گیری، نصب تابلو و علائم جاده ای، احداث روشنایی نقطه ای، خط کشی محور‌های استان و... که به صورت امانی و با نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات این اداره کل اجرا می‌شود و پروژه‌های معرفی شده برای افتتاح در هفته دولت صرفا توسط پیمانکاران و با کارفرمایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اجرایی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما