شناسهٔ خبر: 49099531 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش معاون اول قوه قضائیه به انتشار تصاویر زندان اوین/ انتشار نتیجه بررسی تا فردا+ فیلم

مصدق درباره انتشار فیلم های زندان اوین توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد مصدق در حاشیه مراسم معارفه معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره ویدئوهای منتشر شده از دوربین‌های مداربسته امنیتی زندان اوین گفت: این موضوع در حال بررسی است و هنوز قضیه خیلی روشن نیست فکر می‌کنم تا فردا اطلاع رسانی شود.

مصدق در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب سخنگو جدید قوه قضاییه اظهار کرد: هنوز موضوع مشخص نشده است البته خیلی نیاز به سخنگو نیست بلکه باید عمل کنیم.

وی با اشاره به برخی تخلفات در حوزه دارو و واکسن گفت: قوه قضائیه مصمم است با کسانی که امنیت جامعه را مخدوش و با جان مردم بازی می‌کنند برخورد کند.

مصدق گفت: اخیرا یک پزشک با همدستی سه نفر دیگر واکسن هایی را برخلاف قوانین نگه داشته بودند که خوشبختانه قوه قضائیه وارد عمل شد و مشخص شد به چه افرادی واکسن زده‌اند و در نهایت موضوع برطرف شد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه اصل قضیه برای ما مهم است اظهار کرد: قوه قضائیه اجازه نمی‌دهد که پزشکی به خود جرئت دهد که آبروی جامعه پزشکی را ببرد پزشکان زیادی هستند که امروز با آبرو خدمت می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_14574491"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7866734/14574491?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما