شناسهٔ خبر: 49096862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

جواد زرینچه سرپرست جدید استقلال می‌شود؟

پیشکسوت تیم استقلال امروز در محل باشگاه حضور یافت و احتمالا سرپرست این تیم خواهد شد. در شرایطی که باشگاه استقلال این روزها در بحث نقل و انتقالات بسیار شلوغ است و بازیکنان زیادی به باشگاه رفت و آمد می‌کنند حضور جواد زرینچه در ساختمان استقلال قابل توجه بود. زرینچه که سابقه عضویت در هیات […]

صاحب‌خبر -

پیشکسوت تیم استقلال امروز در محل باشگاه حضور یافت و احتمالا سرپرست این تیم خواهد شد.
در شرایطی که باشگاه استقلال این روزها در بحث نقل و انتقالات بسیار شلوغ است و بازیکنان زیادی به باشگاه رفت و آمد می‌کنند حضور جواد زرینچه در ساختمان استقلال قابل توجه بود.
زرینچه که سابقه عضویت در هیات مدیره، سرپرستی، سرمربیگری و مربیگری در باشگاه استقلال را دارد و سال ها به عنوان کاپیتان در استقلال حضور داشته چهره ای محبوب و خاص نزد هواداران شناخته می‌شود.
این ستاره سابق که دو سال قبل سرپرستی استقلال را برعهده داشت، امروز به صورت ناگهانی به باشگاه رفت تا توجه خبرنگاران را جلب کند.
زرینچه درباره دلیل حضورش در باشگاه گفت: «آمده ایم به باشگاه مان سر بزنیم؛ اشکالی دارد؟
با اینکه پیشکسوت استقلالی ها مساله خاصی را درباره حضورش در باشگاه بیان نکرد اما شنیده می‌شود که او اصلی ترین گزینه سرپرستی این تیم محسوب می‌شود و احتمالا در جلسه با مسئولان باشگاه این موضوع را نهایی خواهد کرد.
زرینچه که رابطه خوبی هم با مدیران باشگاه و همچنین فرهاد مجیدی دارد، با حضور دوباره در استقلال می‌تواند به نیمکت استقلال وزن بدهد.
پیش از این نصرالله عبداللهی سرپرستی استقلال را برعهده داشت و حالا باید دید آیا زرینچه در لیگ بیست و یکم روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.
مهدی قایدی از استقلال خداحافظی کرد
مهدی قایدی مهاجم بوشهری استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به صورت رسمی از جمع آبی پوشان جدا شد.
داستان مهدی قایدی و استقلال سرانجام به پایان خود رسید و این مهاجم بوشهری از جمع آبی پوشان جدا شد. پس از نزدیک به ۱۱ روز مذاکره، اخبار و شایعات پیرامون حضور این بازیکن در تیم های اماراتی و قطری، سرانجام وینگر جوان و ۲۳ ساله آبی ها این تیم را ترک کرد.
در حالی که طی روزهای اخیر مدیران باشگاه استقلال از بن بست مذاکرات با باشگاه شباب الاهلی خبر داده بودند و حتی فرهاد مجیدی نیز به نقل از مدیران تیم از منتفی شدن این انتقال صحبت کرده بود، اما از عصر روز گذشته یک بار دیگر اخبار درباره حضور این بازیکن در تیم اماراتی در رسانه ها مطرح شد و حالا طی ساعات آینده این انتقال شکل رسمی به خود خواهد گرفت.
مهدی قایدی دیروز امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به صورت رسمی جداییش از استقلال را اعلام کرد. این بازیکن در پست منتشره نوشته است:
«هواداران باشگاه بزرگ استقلال ادای احترام من مهدی قایدی فرزند این تیم دو ستاره و پرافتخار را پذیرا باشید. چهار سال از بهترین روزهای زندگی من در باشگاهی رقم خورد که هر چه دارم از این تیم است. قسمت و ماجرای من با تیم آبی پوش در این ایام شاید تمام شود اما من همیشه فرزند استقلالم و باز هم روزی این پیراهن با ارزش را خواهم پوشید.
خوشحالم از ترانسفر من در این روزهای سخت باشگاه که مشکلات اقتصادی شدیدی را متحمل شده ،بخشی از این سختی ها کاسته خواهد شد. قدردان همه شما هواداران هستم که از ۱۸سالگی با تشویق های شما به خودم بالیدم.
و تشکر ویژه از جناب آقای مددی و آقای فرهاد مجیدی عزیز
خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خوشنود باشی و ما رستگار»
گفته می شود باشگاه استقلال بابت ترانسفر قایدی به باشگاه شباب الاهلی مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از این تیم اماراتی دریافت کرده تا مشکلات مالی آبی پوشان برای تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید از این راه تأمین شود.
این مبلغ یک رکورد انتقالاتی در سطح باشگاهی در ایران است.
مهاجم تیم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته رسما درخواست خروج خود را به باشگاه ارائه کرده بود و هفته ها در کشور امارات حضور داشت، بعد از مذاکرات طولانی و ماراتن وار مدیران استقلال رسما از این تیم جدا شد تا بدین ترتیب فوتبال خود را در کشور امارات ادامه دهد و سال آینده در یکی از باشگاه‌های شهر دبی، شباب الاهلی به میدان برود.
واکنش هافبک استقلال به پیشنهاد پرسپولیس
هافبک استقلال می‌گوید اوضاع و مشکلات مالی تیمش هنوز برطرف نشده و همچنان همه چیز مثل قبل است.
مهدی مهدی‌پور که امروز به باشگاه استقلال رفته بود، درباره دلیل حضورش در باشگاه عنوان کرد:‌قراردادم دارم و مساله خاصی نیست. به باشگاه آمدم تا درباره برخی مشکلاتی که پارسال داشتم، با مسئولان صحبت کنم.
وی ادامه داد: میزان دریافتی من از سال گذشته خیلی کم بوده است. البته مساله خاصی نیست و آمدم صحبت کنم.
هافبک استقلال درباره نفرات جدیدی که به تیم اضافه شدند، تاکید کرد:‌به نظرم کادرفنی بهتر می‌توانند نظر بدهند. قطعا بازیکنانی که می‌خواهند را جذب می‌کنند. مهم ترین مساله این بوده که شاکله تیم حفظ شود.
مهدی‌پور درباره بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان افزود: بازی با الهلال خیلی سخت است. الهلال برای دو بازیکن حدود هزار میلیارد تومان هزینه کرده است. خیلی کارمان سخت است ولی قطعا در سبک غیرت ایرانی باید باشد تا بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.
وی درباره اینکه شایعه شده بود از پرسپولیس پیشنهاد داشت، تاکید کرد: بهتر است درباره‌اش صحبت نکنم. پیشنهاد همیشه وجود دارد.
مهدی‌پور در خصوص جدایی مهدی قایدی گفت: مهدی بازی باکیفیتی است که خیلی به استقلال کمک کرده است. دوست داریم کنار ما باشد ولی به اگر به صلاحش است و می‌خواهد پیشرفت کند امیدوارم هرجا هست موفق باشد.
هافبک استقلال در پایان درباره اینکه آیا مشکلات تیم برطرف شده اضافه کرد: اوضاع واقعا بهتر نشده، تنها اتفاقی که افتاده این است که فصل تمام شده است. مشکلات همچنان پابرجا است و اتفاق خاصی نیفتاده است.
کار گروه VAR و برگزاری جلسه هفتم
هفتمین جلسه کارگروه VAR صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.
سایت فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: هفتمین جلسه کارگروهVAR با حضور مشاور رئیس در امور فناوری اطلاعات، روسای دپارتمان های بین الملل، حقوقی، روابط عمومی، سرپرست کمیته مسابقات، نمایندگان دپارتمان های داوری، بازاریابی و کمیسیون معاملات از ساعت۹صبح امروز (دوشنبه اول شهریور ماه)در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد. در این جلسه اعضا به بررسی برآورد لیست موارد هزینه ای مورد نیاز دوره آموزش VAR به داوران، بررسی مجموعه های توانمند جهت پیاده سازی طرح مینی کمپ و انتخاب ۴ گزینه جهت تصمیم گیری نهایی پرداختند.
از دیگر موارد مطرح شده و مورد بررسی در این نشست می توان به تخمین هزینه تجهیز زیرساخت یک نمونه ورزشگاه جهت استقرار VAR (غیر از هزینه های خود VAR) ، بررسی معیارهای ۱۱ گانه مقایسه STP ها پرداخت. ارائه گزارش مکاتبات با STP های مورد تایید فیفا که برای پیاده سازی VAR در ایران اعلام آمادگی کرده اند، آخرین موضوعی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
پیش از این فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود اجرای این پروژه دراستادیو های ایران بین ۱۵ تا ۱۷ ماه زمان می برد و این بدین معنی است که بازی های لیگ برتر در فصل جدید هم بدون این تکنولوژی برگزار می شود.

نظر شما