شناسهٔ خبر: 49025282 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

قالیباف: حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشت

رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی گفت: نشست‌های تخصصی و چهره به چهره باعث شد حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

جلسه علنی بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه) به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، وزرای پیشنهادی و اکثریت نمایندگان مجلس آغاز شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور، معاون اول، وزرای پیشنهادی دولت و همه نمایندگان که برای برگزاری جلسه رأی اعتماد طبق آئین نامه داخلی در مجلس حضور دارند، گفت: در چند روز آینده روز‌های مهم و حساسی پیش روی مجلس و دولت است و امیدواریم همچون هفته‌های گذشته که وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مجلس شرکت کردند و از قبل نیز برنامه ریزی شده بود بتوانیم به خوبی جلسات رأی اعتماد را برگزار کنیم.

قالیباف افزود: با شکل گیری سامانه‌ای برای اولین بار توانستیم میزبان یکایک وزرای پیشنهادی در تمام کمیسیون‌ها باشیم و همه نمایندگان نیز از نظرات و برنامه‌های آن‌ها مطلع شوند و با هم به گفتگو بنشینند همچنین بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون‌ها به شکل فشرده برگزار شد و نمایندگان شناخت خوبی از وزرای پیشنهادی پیدا کردند.

وی تصریح کرد‍: تشکیل کمیسیون‌ها و بیان برنامه‌ها از سوی وزرای پیشنهادی به شکل تخصصی باعث شد حواشی کمترین تأثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و بیشتر به شکل چهره به چهره این نشست‌ها انجام شد.

 قالیباف ابراز امیدواری کرد در صحن نیز فرصتی فراهم شود تا رئیس جمهور و نمایندگان و وزرا گفت و شنود داشته باشند و مردم نیز از این گفتگو‌ها مطلع و بهره‌مند شوند و بتوانیم به یک نتیجه نهایی برسیم.

رئیس مجلس طبق ماده ۲۰۴ آیین نامه داخلی مجلس از رئیس جمهور دعوت کرد برای آغاز سخنرانی خود در جایگاه حاضر شود.

<div id="video-display-embed-code_415149" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/824151/415149?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما