شناسهٔ خبر: 48996026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح دو مرکز واکسیناسیون در شهرستان گیلانغرب/بستری ٧۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی سنقر و کلیایی

همزمان با روز تاسوعای حسینی (ع) دو مرکز واکسیناسیون در شهرستان گیلانغرب افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب گفت : دو مرکز جدید واکسیناسیون با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان باهدف تسریع در روند واکسیناسیون عمومی در محل کانون فرهنگی بسیج و درمانگاه امام سجاد (ع) وابسته به بسیج راه اندازی شده است.

او گفت : با افتتاح این مراکز درحال حاضر ۵ مرکز واکسیناسیون در شهر گیلانغرب فعالیت دارند.

 نوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب گفت: خوشبختانه تا امروز با مشارکت فعال سربازان خط مقدم بهداشت، بهورزان سخت کوش خانه‌های بهداشت، مراقبین سلامت در پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ۱۹ هزار و ۱۶۲ نفر در شهرستان گیلانغرب واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند که معادل ۴۲ درصد گروه هدف می‌باشد.

او افزود: تاکنون ۶ هزار و ۷۶۴ نفر در شهرستان گیلانغرب نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند .

٧۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی بستری شدند

فرماندار سنقر و کلیایی از بستری ٧۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست تا نسبت به رعایت دستورالعمل ها، استفاده از ماسک و شرکت نکردن در تجمعات و مهمانی‌ها توجه جدی داشته باشند.

غلامرضا مرتضوی با قدردانی از هیات‌های مذهبی شهرستان در جهت برپایی مراسم باشکوه عزاداری ایام محرم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از عموم شهروندان و مسئولان هیات‌های مذهبی خواست باتوجه به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهرستان از بیماران کرونایی، دستورالعمل‌های بهداشتی را به جد رعایت کنند.

او افزود: هم اکنون تمامی تخت‌های بیمارستان که به بیماران کرونایی اختصاص یافته تکمیل و از ظرفیت دیگر بخش‌های بیمارستان استفاده می‌شود.

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: به جهت حجم بالای بیماران کرونایی در شهرستان تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در خدمت رسانی به بیماران به کار گرفته شده است.

او افزود: در بحث تزریق واکسن کرونا همچنان پایگاه‌های واکسیناسیون در سطح شهرستان فعال و تا به امروز بیش از ۴١ درصد جامعه هدف در شهرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند .

انتهای پیام/د

نظر شما