شناسهٔ خبر: 48903483 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فردا

کمیسیون انرژی مجلس میزبان وزیران پیشنهادی نفت و نیرو می‎شود

صاحب‌خبر -
کمیسیون انرژی مجلس میزبان وزیران پیشنهادی نفت و نیرو می‎شود
خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست‌های کمیسیون انرژی برای بررسی برنامه‌های وزیران پیشنهادی نفت و نیرو، روز شنبه (23 مردادماه) با حضور آقایان محرابیان و اوجی برگزار می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از ایسنا، فریدون حسنوند درباره زمان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی نیرو و نفت در کمیسیون انرژی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ساعت 10 صبح فردا آقای محرابیان، وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون حضور یافته و برنامه‌های خود را برای این وزارتخانه در حضور نمایندگان تشریح می‌کند. در ساعت 2 بعداز ظهر فردا نیز آقای اوجی، وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون حضور خواهد یافت و برنامه‌های خود را برای نمایندگان توضیح خواهد داد.
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس احتمالاً فردا تا ساعت 10 جلسه علنی خواهد داشت و پس از آن وزرای پیشنهادی در مجلس حضور خواهند یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند و برنامه‌های خود را تشریح می‌کنند.
حسنوند تاکید کرد: پس از جمع‌بندی برنامه وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، هر کمیسیون درباره وزرای مربوطه گزارشی تدوین و در صحن علنی پارلمان قرائت خواهد کرد؛ پس از تاسوعا و عاشورای حسینی نیز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس آغاز خواهد شد.
وی افزود: آقایان محرابیان و اوجی برنامه‌های خود را برای تصدی وزارتخانه‌های نیرو و نفت به کمیسیون انرژی ارائه داده‌اند که در حال بررسی آن هستیم و فردا نیز برای رفع ابهامات و پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما