شناسهٔ خبر: 48888804 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پخش برنامه حسینیه عشق از شبکه باران

برنامه تلویزیونی حسینیه عشق با موضوع بصیرت عاشورایی از شبکه استانی مرکز گیلان پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام سید حامد میرحسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: برنامه تلویزیونی "حسینیه عشق" با موضوع برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه گیلان از شبکه باران پخش می‌شود.

او با بیان اینکه این برنامه هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ از شبکه استانی مرکز گیلان پخش می‌شود، افزود: معرفی طرح بصیرت عاشورایی ویژه عزاداری ماه محرم در بقاع متبرکه و معرفی واقفان وقف‌های مرتبط با عزاداری حضرت امام حسین (ع) از دیگر بخش‌های این برنامه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت با بیان اینکه در هر برنامه یکی از پیرغلامان این شهرستان هم به مردم گیلان معرفی می‌شود، ادامه داد: گزارش عزاداری دهه اول محرم در یکی از بقاع متبرکه شاخص رشت نیز در هر برنامه پخش می‌شود.

حجت الاسلام میرحسینی اظهار داشت: تهیه گزارش از عملکرد اداره اوقاف رشت در اجرای طرح شمیمی حسینی و کمک تأمین اقلام به هیئت‌های مذهبی از بخش‌های دیگر برنامه تلویزیونی "حسینیه عشق" است.

او یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی و نبود شرایط برای برخی از مردم برای حضور در مراسم عزاداری، رویکرد سازمان اوقاف و ادارات اوقاف شهرستانی حضور موثر در راسانه‌ها و شبکه‌های مجازی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت تصریح کرد: در محرم امسال کاروان‌های اقامه عزا به صورت سیار و بدون تجمع و حضور مردم در محله‌های پر جمعیت این شهر به اجرای مراسم سوگواری می‌پردازند.

انتهای پیام/ع

نظر شما