شناسهٔ خبر: 48866650 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی شهید پوردست بندرعباس

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از سامانه‌های بومی دفاعی گروه پدافند هوایی شهید پوردست بندرعباس بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید پوردست گفت: ایستگاه راداری خیلج فارس و سایت‌های موشکی ۱۵ خرداد، اس ۲۰۰ و مرصاد مستقر در دهانه خلیج فارس از سد‌ها و لایه‌های محکم پدافندی در این نقطه مهم از کشور هستند.

امیر سرتیپ صباحی فرد که در حین اخطار افسر با شهامت پدافند هوایی به هواپیمای بدون سرنشین MQ۹ آمریکایی در محدوده مرزی ایران، وارد اتاق عملیات سایت رادار خلیج فارس شد خاطرنشان کرد: ما کارکنان ستادی همواره از این جوانان شجاع و غیرتمند روحیه و انرژی می‌گیریم و تلاشمان بر این است بهترین شرایط را برای افسران جوان و خانواده هایشان فراهم کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تصریح کرد: به برکت مکتب انسان ساز اسلام و مدرسه عشق محرم، جوانان با شهامت و دلیری در پدافند هوایی مشغول خدمت می‌باشند که مایه سربلندی و افتخارند. کارکنان و رزمندگان پدافند هوایی در هر بخش از کشور با تعصب و غیرت مثال زدنی در حال انجام وظیفه و تأمین و تولید امنیت هستند.

امیر صباحی فرد گفت: سایت‌های موشکی ۱۵ خرداد و مرصاد در منطقه جنوب شرق علاوه بر تأمین و تضمین امنیت نقاط حساس و حیاتی در این بخش از کشور، به لحاظ این که یک دستاورد کاملا بومی است و رادار آن قابلیت کشف هر هدفی با هر سطح مقطعی را داراست، خار بزرگی در چشم دشمنان یاوه گوست.

انتهای پیام/

نظر شما