شناسهٔ خبر: 48841341 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشدار جهاد اسلامی درباره پیامدهای سفر رئیس سیا به اراضی اشغالی

جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای سفر ویلیام برنز به اراضی اشغالی را مورد انتقاد قرار داد و درباره پیامد‌های احتمالی آن هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای نسبت به پیامدهای سفر هیأت امنیتی آمریکا به فلسطین اشغالی و حضور در مسجد الاقصی هشدار داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: « این سفر که به اصطلاح با هدف  تقویت هماهنگی های امنیتی و بازگشت به مسیر مذاکرات انجام می‌شود، پوچ و بیهوده است.»

این جنبش در انتهای بیانیه خاطرنشان کرد: « ما از نیروهای ملی می خواهیم که با همه طرح هایی که هدفشان تضییع حقوق و اصول ماست مقابله کنند.»

این اظهارات در پی تصمیم ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) برای سفر به اراضی اشغالی و گفت‌وگو درباره مسائل مختلف از جمله ایران صورت می‌گیرد.

بنابر اعلام مقام‌های صهیونیستی، رئیس سیا در این سفر قرار است با رئیس سازمان جاسوسی موساد و همچنین نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کند.

این سفر در حالی انجام می شود که در پی حمله به یک کشتی صهیونیستی، اتهام زنی این رژیم جعلی و مقامات غربی به ایران بدون ارائه مدارک مستدل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما