شناسهٔ خبر: 48827628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صداوسیمای ایلام در کنار ورزش/ از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کینم

خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: رسانه ملی با تمام توان خود در خدمت توسعه ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد بازوند در دیدار با اولین مدال آور کشورمان در المپیک توکیو و جمعی صداوسیمای ایلام در کنار ورزش/ از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کینمدیگر از مسئولان و ورزشکاران استان با اشاره به پخش برنامه های مختلف ورزشی در بخش های خبر ، سیما و رادیو گفت : رسانه ملی با تمام توان خود در خدمت توسعه ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است و در این راستا از هیچ خدمتی دریغ نمی کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با تبریک به جواد فروغی دارنده اولین مدال طلای المپیک در تاریخ تیراندازی کشورمان گفت : بی شک این افتخار آفرینی نشان می دهد که استان ایلام دارای ظرفیت بالای در این رشته ورزشی است و این موضوع وظیفه همه ی ما در استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران ایلامی در سطح ملی و جهانی را دو چندان می کند.

جواد فروغی قهرمان المپیک نیز در این دیدار با قدردانی از همه هموطنانمان بویژه مردم استان ایلام افزود : مردم در مراسم استقبال نشان دادند که برای قهرمانان خود احترام ویژه ای قائل هستند و امیدواریم بتوانیم با کسب مدال های بعدی قدردان این مردم باشیم .

مظفر علیشایی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این دیدار بر توسعه ورزش این استان تاکید کرد و گفت : پس از درخشش آقای فروغی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ، فدراسیون تیراندازی و وزارت ورزش و جوانان قول های مساعدی در زمینه توجه به ورزش ایلام داده اند که با محقق شدن آن می توان شاهد افتخار آفرینی بیشتر ورزشکاران ایلامی در میادین ملی و جهانی بود.

 

<div id="video-display-embed-code_6827781"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3188856/6827781?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما