شناسهٔ خبر: 48789699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح 80 میلیارد تومان پروژه راهداری در هفته دولت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای افتتاح پروژه در هفته دولت در حوزه حمل و نقل خبر داد و گفت: این اداره کل 80 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، با تشریح فعالیت‌های این راهداری و لزوم توجه به همه ابعاد این حوزه از ساخت تا نگهداری اظهار کرد: انتزاع در بخش‌های مختلف وزارتخانه متبوع به ویژه بخش حمل و نقل مثبت خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای افتتاح پروژه در هفته دولت در حوزه حمل و نقل خبر داد و تصریح کرد: این اداره کل 80 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح دارد.

وی بهره‌برداری از بخشی از روکش آسفالت، نیوجرسی و همچنین روشنایی در آزادراه زنجان-قزوین، ورودی قیدار، ورودی صائین‌قلعه و مجتمع‌های بین‌راهی را از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت اعلام کرد.

علی‌اکبری به پروژه‌های روستایی در دست اقدام اشاره و تصریح کرد: در کار برای محورهای روستایی، اولویت با روستاهای بالای 50 خانوار و 20 خانوار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تقدیر از فعالان رسانه برای اطلاع‌رسانی در امور مختلف از جمله بخش راه، بر ادامه همکاری رسانه‌ای برای تسهیل امور تاکید کرد.

انتهای پیام/73004/ق

نظر شما