شناسهٔ خبر: 48709449 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز تزریق واکسن کرونا به زندانیان زرندی

رئیس زندان زرند گفت: با همکاری مرکز بهداشت و به منظور مقابله با ویروس کرونا تمام مددجویان زندان زرند دُز اول واکسن کرونا را دریافت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تزریق واکسن کرونا به زندانیان شهرستان زرند به طور رسمی در محل زندان همزمان با زندان‌های سراسر کشور آغاز شد.

علی عامری رئیس زندان زرند ضمن قدردانی از همکاری مجموعه مرکز بهداشت و درمان شهرستان با زندان گفت: تاکنون واکسیناسیون تمامی مددجویان بند بسته انجام شده است و امیدواریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام زندانیان،کارکنان وظیفه و همکاران را واکسینه کنیم.

او افزود: از آنجایی که کشور در شرایطی قرار دارد که دستورالعمل های بهداشتی باید با دقت رعایت شوند، مناسب بودن محیط زندان و تمام فضا‌ها نقش مهمی در سلامت فیزیکی و روانی زندانیان دارد.

عامری ادامه داد: نظارت و کنترل مستمر بر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می‌توان در تغییر، رشد و بازپروری شخصیت مددجویان اثر گذار بود و به اهداف متعالی سازمان در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

او افزود:  هیچ محدودیتی در ارتباط با تزریق نوع واکسن نیز وجود ندارد و هر چه به مردم عادی تزریق می‌شود، به مددجویان نیز همان واکسن تزریق خواهد شد وبا توجه به ظرفیت و همکاری که با مرکز بهداشت درمان شهرستان وجود دارد، ظرف چند روز آینده کل زندانیان، کارکنان وظیفه و همکاران واکسینه می‌شوند.

رئیس زندان زرند به شروع موج پنجم کرونا و تمهیدات لازم در خصوص مقابله با این موج اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در خصوص تهیه ماسک، مواد ضد عفونی، شوینده‌های بهداشتی و تست‌های تشخیص بیماری مشکل خاصی نداریم و برای کنترل این اپیدمی لازم است در برنامه‌ها، نشست‌های جمعی و مراسمات دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما