شناسهٔ خبر: 48701161 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

حوادث مشکوک در خلیج فارس

آقای خطیب زاده اخبار منتشر شده درباره بروز حوادث پی در پی برای کشتی‌ها را در منطقه خلیج فارس و دریای عمان کاملا مشکوک دانست.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
منابع مطلع در خلیج فارس اعلام کردند: مطالب منابع غربی و عبری درباره بروز حوادث امنیتی برای کشتی‌ها در آب‌های نزدیک امارات، غالبا غیرموثق و باهدف ملتهب نشان دادن اوضاع این منطقه منتشر شده است.

سه شنبه برای یک کشتی در آب‌های نزدیک فُجَیره امارات حادثه‌ای روی داد که برخی منابع آن را حادثه‌ای نظامی عنوان می‌کنند. منابع خبری با انتشار اطلاعات تایید نشده وگاه متناقض، اوضاع را در آب‌های نزدیک امارات پیچیده و مبهم توصیف می‌کنند. تایمز انگلیس از احتمال ربوده شدن یک کشتی تحت پرچم پاناما خبر داده است. رویترز هم به نقل از منابع دریایی انگلیس از عملیات تسلط بر یک کشتی خبر می‌دهد.
ایران برای کمک به کشتی‌های حادثه دیده در نزدیکی سواحل امارات اعلام آمادگی کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نیرو‌های دریایی ایران در صورت نیاز آمادگی ارائه خدمات پشتیبانی دریایی را دارند.
آقای خطیب زاده اخبار منتشر شده درباره بروز حوادث پی در پی برای کشتی‌ها را در منطقه خلیج فارس و دریای عمان کاملا مشکوک دانست و درباره هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد.

نظر شما