شناسهٔ خبر: 48698636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیمه نهایی جام حذفی؛

نکونام: برابر تیم ملوان به دنبال کسب موفقیت هستیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: مقابل ملوان به دنبال کسب موفقیت بوده و سعی می کنیم با تمرکز بالایی وارد میدان شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا جواد نکونام سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی به گونه ای است که باید با تمام تمرکز وارد میدان شد و ما هر بازی را با این فکر و ذهنیت شروع کردیم.

وی افزود: فردا با تیم خوب ملوان بازی داریم، آنها قدمت طولانی در فوتبال ایران داشته و جایشان واقعا در لیگ برتر خالی است. ملوان همیشه تیم قابل احترامی است و امیدوارم هرچه زودتر به جایگاه واقعی خود برسد.

سرمربی فولاد گفت: ملوان سابقه قهرمانی در جام حذفی داشته و یکی از تیم‌های پرسابقه فوتبال ایران است لذا حریف بسیار خطرناکی بوده و باید مقابل آنها هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه حریف را خوب آنالیز کرده‌ایم و به نظرم بازیکنان تهاجمی تاثیرگذاری دارد افزود: آنها می‌دانند از بازی چه می‌خواهند که این کار ما را سخت خواهد کرد. هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که از قبل برنده باشد و فردا باید تمام ذهنیت ما روی بازی باشد که بتوانیم در پایان بازی به موفقیت برسیم.

نکونام درخصوص محرومیت فرشاد احمدزاده گفت: گرچه ما جایگزین‌های خوبی داریم که آماده هستند و شرایط خوبی داریم اما در چند بازی اخیر جام حذفی فرشاد احمدزاده را در اختیار نداریم. یک بازی اخراج شد و یک جلسه او را محروم کردند که منصفانه نبود.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که امسال برای تیم فولاد افتاد در تاریخ بی سابقه است افزود: با توجه به اینکه نماینده ایران بودیم پنجره نقل و انتقالات تیم بسته شد. بازیکن ما را در یک بازی اخراج کردند و پس از آن یک جلسه دیگر او را محروم کردند. قطعا اگر اینقدر سریع و زود احکام کمیته انضباطی برای همه تیم‌ها صادر می‌شد در فوتبال ما این همه بی انضباطی وجود نداشت.

سرمربی فولاد گفت: امسال شرایط غیرمنصفانه‌ای برای فولاد رقم خورد و در بحث داوری در لیگ برتر ضرر کردیم و جایگاه چهارم را از دست دادیم. در شرایطی که تیم ما نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود به ما کم لطفی شد و مظلوم واقع شدیم. به نظرم شرایط همیشه و همه جا باید برابر باشد تا همه تیم‌ها بتوانند در شرایط مساوی مبارزه کنند. 

وی افزود: فردا بازیکنان جایگزین ما قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت و با تمرکز بالا و با بهترین کیفیت حاضر می‌شویم که امیدوارم بازی خوبی انجام داده و در نهایت بتوانیم موفق باشیم.

دیدار تیم های فولاد و ملوان در نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۲۱ فردا چهارشنبه در اهواز برگزار می شود.

نظر شما