شناسهٔ خبر: 48694514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجیدی: شایستگی قهرمانی در جام حذفی را داریم/ تنها با یک شرط موافق جدایی قایدی هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت::شایستگی قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی را داریم و امیدوارم فردا با پیروزی از زمین بازی خارج شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست پیش از دیدار با تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: در هر سه بازی که برابر تیم‌های قلعه نویی بازی داشتیم برتر بوده ایم و فکر می‌کنم یک نوع عشق و صداقت مربیگری در این برد‌ها دخیل بوده است که توانستیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مجیدی درباره اینکه قلعه نویی اعلام کرده از لحاظ داوری به تیم گل گهر ظلم شده است؛ بیان کرد: من به شدت نگران داوری فردا هستم و امیدوارم صحنه پنالتی که برای گل گهر برابر نساجی گرفتند تکرار نشود.

او درباره اینکه آیا قول قهرمانی به هواداران استقلال در جام حذفی می‌دهد یا خیر؟ گفت: قولی که به همراه بازیکنانم می‌دهم این است که همه تلاشمان را به کار می‌گیریم و شایسته این هستیم که به قهرمانی برسیم. شرایط خوبی داریم و استحقاق این هستیم که قهرمان جام حذفی شویم.

مجیدی درباره وضعیت شیخ دیاباته بیان کرد: درباره دیاباته هنوز تصمیمی نگرفته ایم، چون هنوز با ما قرارداد دارد. از مدیریت باشگاه خواسته ام تا بازیکنان تیم حفظ شوند. من مطمئن هستم اگر تمامی بازیکنان حفظ شوند استقلال مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

او درباره اینکه آیا قایدی از جمع استقلالی ها جدا خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد:  هنوز تصمیمی برای قایدی نگرفته ایم. اگر بتوانیم بازیکن خوبی جایگزین قایدی کنیم به او اجازه جدایی می‌دهیم در غیر این صورت موافق ترانسفر این بازیکن نیستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا از کمالوند مشاوره می‌گیرد یا خیر؟ گفت: من کمالوند را از زمانی که از بازی‌های آسیایی برگشتیم از فرودگاه که خداحافظی کردیم تا به امروز فقط یک بار دیده ام آن هم در بازی با سایپا بود و دیگر کمالوند را ندیده ام.

او در پایان خاطر نشان کرد: برداشت من از بازی فردا این است که بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما