شناسهٔ خبر: 48687551 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل آموزش وپرورش فارس:

تاکنون ۲۳ هزار فرهنگی فارس واکسینه شده‌اند

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: با همکاری وزارت بهداشت بیش از ۲۳ هزار نفر از فرهنگیان این استان تا پایان روز ۱۱ مرداد، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون فرهنگیان در شیراز گفت: خوشبختانه فارس بلافاصله پس از اعلام وزارت آموزش وپرورش با همکاری خوب دانشگاه‌های علوم پزشکی در فارس توانست تمهیدات انجام واکسیناسیون فرهنگیان استان را فراهم کند.

او افزود: از روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه کار واکسیناسیون آغاز و بیش از ۲۳ هزار فرهنگی فارسی تا روز دوشنبه ۱۱ مردادماه مرحله اول واکسیناسیون خود را برعلیه ویروس کرونا انجام داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در همه شهرستان‌ها و مناطق استان با نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز و شبکه‌های بهداشت ودرمان، پایگاه‌های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه‌اندازی شده و برخی از این شهرستانها ومناطق نیز تزریق واکسن فرهنگیان خود را به پایان رساندند.

اسماعیلی ادامه داد: کلانشهر شیراز نیز دو پایگاه ویژه فرهنگیان نواحی ۴ گانه شهرشیراز راه‌اندازی شده که فرهنگیان هرناحیه براساس برنامه‌های اعلامی به آنها در محل این پایگاه‌ها حضور پیدا کرده و دوز اول واکسن را دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۵ هزار فرهنگی شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان تا نیمه مردادماه امسال دوز اول واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما