شناسهٔ خبر: 48670517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: اتحاد و انسجام فارس مثال‌زدنی است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، سیاست اصلی مدیریت استان طی سال‌های اخیر را با مردم و همراه مردم و برای مردم کار کردن دانست و گفت: اتحاد، انسجام و دوری از جهت‌گیری‌های سیاسی در استان طی این سال‌ها مثال زدنی بود.

صاحب‌خبر -

عنایت‌الله رحیمی، دوشنبه در جلسه شورای اداری استان فارس افزود: از مهمترین سیاست‌ها و اصول کاری من از زمانی که سکاندار استانداری فارس شدم تعامل با مردم و بهره گیری از توان و ظرفیت آنها برای پیشبرد امور بود و امروز مفتخرم که عرض کنم این سیاست پاسخی درخور داشت.
وی ادامه داد: در ایام سخت و پر اتفاقی که گذشت با کمک  همکاران و همت رییس جمهوری و و اعضای  هیات دولت توانستیم خدماتی صادقانه به مردم کشور و استان ارائه کنیم.
او اظهار داشت: استان در سایه آرامش با اتحاد، همدلی و برادری مثال زدنی که  در طول چند دهه گذشته کم نظیر بوده حرکت رو به توسعه داشته است.
استاندار فارس، سیاست کلی دولت را سلامت، معیشت و امنیت  دانست و افزود: بی تردید تلاش‌های انجام شده در این راستا مورد داوری و قضاوت مردم قرار خواهد گرفت.
رحیمی گفت: یقین داریم کارهای خوبی توسط مدیران به عنوان رسالت و وظیفه اداری در استان انجام شده و می‌دانیم که کارهای بهتری نیز باید صورت گیرد تا بتوانیم استانی پیشرفته با مردمی برخوردار از رفاه و آسایش داشته باشیم.
وی، دستگاه‌های اجرایی را مجریان قانون دانست و افزود: سیاست‌های دولت و نظام بر مبنای قوانین بودجه‌های سنواتی، برنامه‌های پنج ساله، قوانین مصوب و سیاست‌های اعلامی رئیس‌جمهوری مستقر و رئیس جمهوری منتخب تبیین شده است و خواهد شد.
استاندار فارس، شفافیت، سلامت و پاسخگویی را از مباحث محوری مدنظر دولت یازدهم و دوازدهم و همچنین دولت منتخب دانست و اضافه کرد:  این موضوعات محوری باید سرلوحه همه کارها قرار گیرد.
رحیمی، سیاست اصلی دوران مدیریت خود را دوری از حاشیه‌ها و دعواهای بی‌حاصل جناحی و سیاسی دانست و گفت: مسیری که در مدیریت استان در پیش گرفته شد در جهت افزایش اتحاد، انسجام، هماهنگی، برادری و احترام متقابل بود.
استاندار فارس از مدیران دستگاههای اجرایی، اعضای شورای تامین، فرمانداران، پیمانکاران و همه کسانی که کمک کردند رسالت و وظایف دولت در این استان محقق شود قدردانی کرد.
او افزود: قطعا نیاز است که کارهای انجام شده و خدمات نظام به شکل مکتوب و شفاهی برای مردم اطلاع رسانی شود تا بدانند در این ایام سخت چه کارهای بزرگی توسط شما مدیران و مسئولان اجرایی با حمایت‌هایی که هیات دولت و سیاست‌های درست و حمایت‌های بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب انجام شده است.
وی افزود: طی این مدت بیشترین  همراهی و هماهنگی بین نمایندگان قوا در استان را شاهد بودیم که این انسجام با هدف رفع مشکلات مردم توسط نهادهای حاکمیتی و قوای مختلف در استان صورت گرفت.
استاندار فارس همچنین از حمایت‌ها و همراهی‌های آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان قدردانی کرد و همکاری و همراهی دستگاه قضایی، نهادهای نظارتی، نیروهای نظامی و انتظامی در حل مشکلات مردم را نیز یادآور شد.
وی، به مدیران استانی توصیه کرد به گونه‌ای رفتار کنند که تغییر و تحول در دولت با آمادگی کامل و برنامه‌های برخط و مشخص انجام شود.

نظر شما