شناسهٔ خبر: 48659268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در خراسان رضوی

سبزوار ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران انتظامی سبزوار با اقدامی غافلگیرانه، ۲ تُن و ۷۶ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و پلیس خراسان جنوبی به اطلاعاتی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی در محورهای جنوبی به سمت شهرستان سبزوار دست یافتند.

وی افزود: پلیس در این عملیات با ردزنی‌های گسترده و تعقیب سایه‌به‌سایه خودروی حامل مواد افیونی، با تغییر مسیر خودروی وانت بار، محل نگهداری این محموله سنگین مواد افیونی در یکی از روستاهای سبزوار را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: مأموران انتظامی سبزوار با اقدامی غافلگیرانه در بازرسی از محل مورد نظر، ۲ تُن و ۷۶ کیلوگرم تریاک کشف و در مرحله اول عملیات یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: در این عملیات ضربتی، یک دستگاه خودروی وانت نیسان توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار تقوی با تشکر از همکاری و همراهی آگاهانه مردم قانون‌مدار و هم‌استانی‌های عزیز با نیروی انتظامی در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه خبر مبنی بر جابه‌جایی، حمل و یا فروش موادمخدر، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا اقدام لازم در برخورد قاطعانه با عاملان قاچاق و توزیع مواد افیونی و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد مواد مخدر به عمل آید.

نظر شما