شناسهٔ خبر: 48657530 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تزریق حدود ۳۴ هزار دوز واکسن در شهرستان فسا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از تزریق حدود ۳۴ هزار دوز واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان استقبال گروه‌های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون علیه کرونا، روز به روز بیشتر می‌شود و روال خوبی دارد.

صاحب‌خبر -

صادق مهدوی نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با توجه به استقبال چشمگیر گروه‌های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون کرونا و همچنین برای دسترسی بیشتر و راحت‌تر و رعایت بهتر اصول بهداشتی، مراکز مختلفی برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در روز‌های کاری در شهر، بخش‌های تابعه و روستا‌ها راه اندازی شده است.

او اضافه کرد: از زمان آغاز برنامه واکسیناسیون کرونا تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰، تعداد ۳۳ هزار و ۹۳۰ دوز واکسن کووید ۱۹به گروه‌های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

به گفته مهدوی نیا، در این مدت تعداد ۲۵ هزار و ۳۸۴ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که به ۸ هزار و ۵۴۶ نفر از آن‌ها دوز دوم نیز تزریق شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: افراد واکسینه شده می‌بایست اصول بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته  او، برای شکست موج پنجم کرونا و کاهش تعداد مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا می‌بایست مسئولیت پذیری مردم و مسئولان در حوزه‌های فردی، سازمانی و اجتماعی به عنوان یک اصل ضروری مورد تاکید جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما