شناسهٔ خبر: 48650915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با دستور رئیس‌جمهور

درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف به بهره‌برداری رسید

سعيد شاه‌قاسی

درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف با حضور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی و مسئولان محلی همزمان با سایر طرح‌های سازمان تامین اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

معاون مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در آیین بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف گفت: مراکز درمانی خواف، فریمان و درگز به صورت همزمان امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین رضایی افزود: ساخت این درمانگاه تخصصی از اردیبهشت ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۲۵۰ متر مربع در ۲ طبقه آغاز شد.

وی اظهار کرد: برای ساخت و تکمیل این مرکز درمانی حدود ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شد.

امام جمعه شهرستان خواف نیز در سخنانی امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان را با توجه به جمعیت آن ناکافی دانست.

حجت‌الاسلام عباس برزگر نژاد خواستار ایفای حقوق دولتی معادن سنگ آهن سنگان و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی و معدنی فعال در معادن برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان خواف به خصوص در حوزه بهداشت و درمان شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خواف نیز گفت: یکی از انتظارات و دغدغه‌های کارگران و بیمه شده‌های تامین اجتماعی، نبود مرکز درمانی در خواف بود که امروز شاهد رفع این دغدغه هستیم.

حسین اسدی بال‌فروش به آمار جمعیتی بالای ۱۶۰ هزار نفری خواف اشاره کرد و خواست تا آزمایشگاه، سونوگرافی و رادیوگرافی در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف راه اندازی شود.

محمدرضا ارجمندی مدیر درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف نیز در این مراسم عنوان کرد: بخش‌های دندانپزشکی، اطفال، عمومی، تزریقات و پانسمان و داروخانه فعال است و قرار است بخش‌های جدید با به کارگیری پزشکان متخصص فعال شوند.

انتهای پیام

نظر شما