شناسهٔ خبر: 48649227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۲ هزار دز واکسن کرونا در محلات تزریق شد

خمین - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از تزریق ۱۲ هزار دز واکسن کرونا در این شهرستان و کسب جایگاه دوم استانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، دکتر " مهدی قلیچ خانی" گفت: طبق نمودارهای ارسالی از وزارت بهداشت، محلات با تزریق ۹ هزار و ۷۷ دز در نوبت اول و ۲ هزار و ۹۲۳ دز در نوبت دوم همچنان در تزریق واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در بین شهرستان‌های استان مرکزی پیشرو  است.
 وی بیان کرد تزریق واکسن کرونا در محلات با همکاری کارشناسان بیماری‌ها مرکز بهداشت، بهورزان مراکز روستایی، مراقبین سلامت مراکز  و پایگاه‌های بهداشتی، بسیجیان و دواطلبان هلال احمر در فرهنگسرای اندیشه این شهرستان در حال انجام است.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: طرح واکسیناسیون برای گروه‌های هدف بیماران ام اس، ۵۵ سال به بالا، سرطانی‌ها، پیوندی ها، دیالیزی ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارکنان بانک‌ها انجام شده است.
قلیچ خانی افزود: بیماران دیابتی، کارکنان و معلمان آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه‌ها و حوزه علمیه و خبرنگاران گروه هدف بعدی دریافت واکسن کرونا هستند.
وی با اشاره به وضعیت قرمز محلات در رنگ بندی کرونا اظهار داست: افرادی که علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند نیز باید از ماسک استفاده کنند و از حضور در مراکز پر ازدحام خودداری کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات تاکید کرد: به دلیل سرایت‌پذیری بالای ویروس دلتا، شمار مبتلایان و بیماران بستری در این شهرستان افزایش یافته است.
محلات در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت و یک مرکز بستری و درمانی دارد. 

نظر شما