شناسهٔ خبر: 48600302 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رویترز: ۲ خدمه کشتی حادثه‌دیده در سواحل عمان کشته شدند

مالک شرکت کشتیرانی صهیونیستی «زودیاک ماریتیم» مدعی شد که دو خدمه کشتی مورد هدف‌ قرار گرفته در نزدیکی سواحل عمان، کشته شده‌اند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت کشتیرانی صهیونیستی «زودیاک ماریتیم» که یکی از کشتی‌های تحت اداره آن صبح امروز در نزدیکی سواحل عمان هدف قرار گرفت در بیانیه‌ای مدعی کشته شدن ۲ خدمه خود شد.

این شرکت مدعی است یکی از این دو نفر خدمه انگلیسی و دیگری از رومانی بودند که با هدف قرار گرفتن این کشتی جان خود را از دست دادند. آن‌ها همچنین در بیانیه خود مدعی شدند از «آسیب به کارمندان دیگر خود» آگاهی ندارند.

زودیاک ماریتیم در پیامی توییتری این بیانیه را منتشر کرد و در بخشی از آن نوشت: «با اندوه تمام متوجه شدیم حادثه‌ای در تاریخ ۲۹ ژوئیه (۷ مرداد) برای کشتی ما به مرگ ۲ خدمه این کشتی منجر شده است. جزئیات این حادثه تاکنون مشخص نیست و تحقیقات در این باره ادامه دارد.»

این شرکت صهیونیستی همچنین اعلام کرد: کشتی آسیب دیده از سوی نیروی دریایی آمریکا اسکورت می شود.

این حادثه اواخر شامگاه پنجشنبه و در شمال شرقی جزیره «مصیره» عمان اتفاق افتاد. این جزیره در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مسقط، پایتخت عمان قرار دارد.

خبرگزاری الجزیره با انتشار خبر اولیه در این باره و به نقل از وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که این کشتی تحت مالکیت رژیم صهیونیستی و متعلق به سرمایه گذاری صهیونیست به نام «ایال عوفر» است.

رژیم صهیونیستی مدعی است که این کشتی متعلق به ژاپن و تنها اداره آن بر عهده تل آویو است.

انتهای پیام/

نظر شما