شناسهٔ خبر: 48582769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد:

خطوط انتقال لوله آب به ۷۰۲ روستای خوزستان در حال تکمیل است

حوزه/ سردار سلیمانی گفت: از همان لحظه اول، سپاه و بسیج در سراسر کشور فعال شدند و یک برنامه قوی و منسجم برای کمک به حل مشکلات آب آشامیدنی در خوزستان آغاز کردند؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون در بخش انتقال و خطوط انتقال آب، ۷۰۲ روستا در حال تکمیل بوده و تانکرهای سیاری که بتوانند از مخازن آب‌گیری و در مناطق و روستاها آب‌رسانی کنند، اعزام‌شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در حاشیه ارسال ۳۰۰ تانکر آب‌رسان توسط سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان به خوزستان، با تبریک عید سعید غدیر اظهارداشت: همان‌طور که مردم مستحضر هستند در سال آبی گذشته ۵۳ درصد کاهش نزولات جمعی در سطح کشور داشته‌ایم و بسیاری از مناطق دچار کم‌آبی شده‌اند؛ این وضعیت در استان خوزستان با توجه به شرایط آب‌وهوا بیش‌تر بروز کرد و مشکلاتی برای مردم پیش آمد.

وی ادامه داد: از همان لحظه اول، سپاه و بسیج در سراسر کشور فعال شدند و یک برنامه قوی و منسجم برای کمک به حل مشکلات آب آشامیدنی در خوزستان آغاز کردند؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون در بخش انتقال و خطوط انتقال آب، ۷۰۲ روستا در حال تکمیل بوده و تانکرهای سیاری که بتوانند از مخازن آب‌گیری و در مناطق و روستاها آب‌رسانی کنند، اعزام‌شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: بخش دیگر، جمع‌آوری کمک‌های مردم در جهت تدارک تانکرهای آب کوچک برای خانواده‌ها است که امروز در استان اصفهان ۳۰۰ تانکر توسط سپاه جمع‌آوری شده و به استان خوزستان و بخش‌هایی از استان اصفهان که دچار تنش آبی هستند منتقل شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سردار سلیمانی در پایان اظهارداشت: این تانکرها برای استفاده خانواده‌هایی است که با تانکرهای سیار روزانه آب‌گیری می‌شوند و مورد استفاده آب شرب و بهداشتی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام./

نظر شما