شناسهٔ خبر: 48566136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تیم شمشیربازی ایران ششم المپیک شد

پایان کار سابریست‌ها با شکست دور از انتظار مقابل مصر و ششمی المپیک

تیم شمشیربازی سابر ایران در یک چهارم نهایی بخش تیمی المپیک به مصاف ایتالیا رفت و با بدشانسی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند و در نهایت بعد از یک برد مقابل آمریکا و باخت به مصر در جایگاه ششم رقابت ها جای گرفت. به گزارش خبرگزاری ایپنا: تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی ایران در […]

صاحب‌خبر -

تیم شمشیربازی سابر ایران در یک چهارم نهایی بخش تیمی المپیک به مصاف ایتالیا رفت و با بدشانسی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند و در نهایت بعد از یک برد مقابل آمریکا و باخت به مصر در جایگاه ششم رقابت ها جای گرفت.
به گزارش خبرگزاری ایپنا: تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی ایران در یک چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه ۴۵-۴۴ مقابل حریف شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. این نتیجه در حالی رقم خورد که تا قبل از دیدار پایانی و جدال پاکدامن و کوراتولی ایران ۴۰-۳۳ از ایتالیا عقب بود اما سابریست ایران موفق شد ۱۱ امتیاز از بازیکن حریف بگیرد اما در نهایت حریف با تجربه به دور بعد رسید.

تیم ملی با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد فتوحی و محمد رهبری در این بخش حاضر است. سرمربی گری تیم ملی را پیمان فخری برعهده دارد.
در بازی برای تعیین تیم های پنجم و ششم تیم های ایران و مصر به مصاف هم رفتند که شاگردان فخری در یک بازی عجیب با نتیجه دور از انتظار ۴۵ بر ۲۴ شکست خوردند و ششم شدند.
خبرنگار: نگار بابایی نشان

نظر شما