شناسهٔ خبر: 48550211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عصر امروز انجام شد؛

طرح مشکلات اولویت‌دار کشور در نشست مشترک نمایندگان مجلس با رئیسی

زهرا علیدادی

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مسائل و مشکلات اولویت‌دار و ضروری کشور جهت پیگیری سریع در جلسه مشترک نمایندگان با رئیس‌جمهور منتخب مطرح شد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار عصر امروز نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور منتخب، اظهار داشت: جمع کثیری از نمایندگان مجلس امروز با سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی بیان کرد: نمایندگان در این جلسه به صورت تخصصی، دیدگاه‌های خود را درباره مسائل مختلف و مهم کشور با رئیس‌جمهور منتخب مطرح کردند. همچنین مسائل و مشکلات اولویت‌دار و ضروری کشور جهت پیگیری سریع در این جلسه مطرح شد و راه‌های ارتباط و تعامل مستمر، موثر و کارآمد بین دولت و مجلس هم مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: سیدابراهیم رئیسی هم مطالب بسیار خوبی درباره مسائل اساسی کشور، اولویت‌های دولت و ضرورت ارتباط، تعامل و هماهنگی بین مجلس و دولت مطرح و تأکید کرد که باید از نظرات و راهکارهای مشترک مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور استفاده کرد.

عزیزی ادامه داد: سیدابراهیم رئیسی در این جلسه تأکید کرد که از هر نوع اقدام که زمینه‌ساز حل مشکلات مردم باشد و باعث برون‌رفت از مشکلات فعلی شود، استقبال می‌کند و مطالب بسیار امیدوارکننده‌ای در جهت تعامل سازنده بین دولت و مجلس مطرح کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همچنین سید ابراهیم رئیسی بر ضرورت ادامه نشست‌های مشترک بین دولت و مجلس تأکید و با رویی گشاده از ارتباط بین دولت و مجلس استقبال کرد.

نظر شما