شناسهٔ خبر: 48546836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمودی: پیروزی مقابل لهستان روحیه والیبالیست‌های ایران را افزایش داد

کارشناس والیبال کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در المپیک ۲۰۲۰ و بازی با کانادا توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

بهنام محمودی کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: ملی پوشان والیبال کشورمان برابر لهستان بازی بسیار خوبی انجام دادند و توانستند یکی از قدرت‌های والیبال جهان را شکست دهند. پیروزی در بازی ابتدایی روحیه بازیکنان تیم ملی را بالا برد. بالا رفتن روحیه والیبالیست‌های ما باعث شد تا ملی پوشان، تیم ملی والیبال ونزوئلا را هم به راحتی شکست دهند.

او افزود: بازی‌های بسیار سختی داریم و باید برای همه مسابقات برنامه داشته باشیم و با روحیه جلو برویم. با شکست حریفان باید به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی المپیک شویم. تیم اول یا دوم باشیم، کار راحت تری در مرحله بعدی خواهیم داشت. امیدوارم با تیم‌های سوم و چهارم گروه مقابل بازی خوبی انجام دهیم و به جمع ۴ تیم برتر المپیک برسیم.

محمودی با اشاره به هدف فدراسیون والیبال در بازی‌های المپیک توکیو گفت: ما در لیگ ملت‌ها آزمون و خطا کردیم تا در المپیک خوب ظاهر شویم. طبیعی بود در لیگ ملت‌ها نتیجه خوبی نگیریم، اما سرمربی تیم ملی نشان داد که در لیگ ملت‌ها به دنبال چه چیزی بوده است. در المپیک نتیجه تفکرات سرمربی تیم ملی را می‌بینیم. انگیزه بالای بازیکنان در المپیک توکیو قابل تحسین است، چرا که این انگیزه‌ باعث می‌شود تا تمام بازیکنان بهترین خود در زمین مسابقه باشند.

او ادامه داد: همانطور که آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در نشست‌های خبری خود هم اشاره کرده بود که ما در دریافت‌ها ضعف داریم. استفاده از ۲ دریافت کننده می‌تواند شگرد مربی برای تقویت تیم خود باشد.

کارشناس والیبال کشورمان در خصوص تیم ملی والیبال کانادا عنوان کرد: کانادا ۲ بازی اول خود را واگذار کرده است، اما تیم دست و پا بسته‌ای نیست. باید با قدرت برابر کانادا ظاهر شویم و نباید بی گدار به آب بزنیم. هر بازی برای ما باید مهم باشد. اگر فردا والیبالیست‌های تیم ملی تمرکز داشته باشند می‌توانند کانادا را شکست دهند و به راحتی راهی مرحله بعدی المپیک شوند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما