شناسهٔ خبر: 48540965 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

هم ز مان با عید سعیدغدیرخم؛ اعلام رسمی اسامی برگزیدگان نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

هم زمان با دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، اسامی 5304 نفر برگزیده نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به طور رسمی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت، هم زمان با دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، اسامی 5304 نفر برگزیده نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بطور رسمی اعلام شد.

سید فخرالدین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت ها ضمن اعلام این اسامی گفت: در این آزمون به تمام شرکت کنندگان رشته حفظ کل که حد نصاب قبولی را کسب کردند و همچنین به حائزان نمره 100(نمره کامل) در سایر رشته ها، بدون قرعه کشی، مبلغ 200 هزار تومان اهداء می گردد. ضمناً به 20 نفر از شرکت کنندگان رشته حفظ کل قرآن کریم که موفق شدند نمره کامل(100) را کسب کنند، جایزه ای به مبلغ 700 هزار تومان اهدا خواهد شد. وی افزود: با توجه به قرعه کشی انجام شده، به 2400 نفر از قبول شدگان آزمون در رده سنی بالاتر از 12 سال مبلغ 100 هزار تومان و به 850 نفر از قبولشدگان در رده سنی زیر 12 سال مبلغ 150 هزار تومان اهداء می شود.

اسماعیلی ادامه داد: در تابستان سال گذشته آزمون شفاهی شرکت کنندگان رشته های حفظ زیر 10 سال هیجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت که بدلیل شیوع بیماری کرونا در سال 98 برگزار نشده بود، برگزار گردید که جوایز برگزیدگان این آزمون نیز همزمان با جوایز برگزیدگان آزمون اخیر اهداء می شود. اسماعیلی افزود: در مجموع ،جوایز اهدایی 5675 نفر برگزیده امسال (با احتساب 371 نفر برگزیده زیر 10 سال 98)به بیش از 850 میلیون تومان بالغ شده که به شماره حساب های آنها که در سامانه آزمون درج شده اند واریز خواهد شد.

وی در پایان گفت: تمام کسانی که حد نصاب آزمون(کسب حداقل نمره 65) را کسب کرده اند می توانند از طریق سامانه آزمون به آدرس(quranedu.ir) گواهینامه های خود را دریافت کنند.

شایان ذکر است، نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردیبهشت سال 1400  در 14 رشته برگزار گردید.

آزمون اسامی

 

جهت دریافت فایل اسامی برگزیدگان نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سال 1399 اینجا کلیک نمایید.

جهت دریافت فایل اسامی برگزیدگان زیر 10 سال هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سال 1398 اینجا کلیک نمایید.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما