شناسهٔ خبر: 4852577 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده مردم قم در مجلس:

استکبار با ایجاد و حمایت گروه های بدلی به مبارزه با اسلام اصیل برآمده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که استکبار جهانی با فشارهای خود می‌خواهد رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کنند، عنوان کرد: استکبار جهانی با استقرار یک گروه مسلمان نما و با حمایت‌های مادی و معنوی فراوان در صدد مخدوش کردن چهره ارزش‌های اسلامی برآمده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیر آبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در یادواره پدران آسمانی که عصر پنجشنبه در محل مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان این که امروز خدمت به خانواده شهدا برای ما افتخار است، اظهار کرد: برنامه‌ای درشان خانواده شهدا به مناسبت تولد حضرت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) تدارک دیده شده است و از این حیث از مدیران امر تشکر می‌کنیم.

 

امیر آبادی با بیان این که ما هرچه داریم از شهداست بالاخص امنیت بزرگ‌ترین نعمتی است که شهدا با خون خود به ما هدیه کردند، گفت:در منطقه اکثر کشورها نا امن هستند به نحوی که کشورهایی که در 8 سال دفاع مقدس هم در جبهه مقاومت بودند و هم در مقابل ما امروز ناامنی در آنان بسیار زیاد شده است.

 

وی ادامه داد: ما امروز تمام این آرامش حاکم و این آسایش را مدیون شهدا هستیم و دست پدرانی را که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند می‌بوسیم.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که خون پاک شهدا درخت استوار اسلام را در عصر حاضر همچون سرور شهیدان امام حسین (ع) آبیاری کرده است، عنوان کرد: این شهدا بودند که با رشادت‌های خود آینده این انقلاب و نظام را بیمه کردند.

 

وی ادامه داد: این خانواده‌های شهدا بودند که با تربیت صحیح و حمایت از شهدا در اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل آنان را یاری کردند.

 

امیر آبادی با بیان این که شهدا در نزد خداوند متعال مقام شفیع را دارند، گفت: این یاری و کمک شما خانواده‌های شهدا بالاخص پدران بزرگوار شهدا حقی بر گردن شهدا گذاشته است و شهدا این حق را با شفاعت خود در روز جزا پاسخ خواهند گفت.

 

وی ادامه داد: ما در یک وضعیت بسیار حساس و مهم قرار گرفته‌ایم استکبار جهانی با هم پیمانان خود در نابودی این انقلاب هم عهد شده است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که استکبار جهانی با فشارهای خود می‌خواهد رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کنند، عنوان کرد: همان‌طور که می‌دانید استکبار جهانی با استقرار یک گروه مسلمان نما و با حمایت‌های مادی و معنوی فراوان در صدد مخدوش کردن چهره ارزش‌های اسلامی برآمده است.

 

وی ادامه داد: امروز در دنیای اسلام و منطقه تنها کشوری که مورد اعتماد قرار گرفته است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است./921/پ202/ج

نظر شما