شناسهٔ خبر: 48525570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماز جمعه؛ حلقه اتصال بین مردم و حکومت

نماینده ولی فقیه در گلستان نماز جمعه را حلقه اتصال بین مردم و حکومت دانست و گفت: بازآفرینی هویت نماز جمعه نیازمند جریان سازی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با امامان جمعه سراسر استان گفت: تریبون نماز جمعه ندای مردم و حلقه اتصال بین مردم و حکومت بوده و دفاع از این تریبون دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.

او با تاکید بر لزوم جریان سازی پیرامون بازآفرینی هویت نماز جمعه و ارتقای ظرفیت هدایتگری این نهاد، عنوان کرد: هدف از گرامیداشت این ایام بازخوانی و مرور آثار و برکات حضور مردم در نماز‌های جمعه، تشریح خدمات و دستاورد‌های ارزشمند نهاد نماز جمعه در سطوح ملی و استانی به ویژه در ایام شیوع کرونا و تبیین دیدگاه‌های امامین انقلاب درخصوص نماز جمعه تراز نظام اسلامی است.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هم در این جلسه گفت: تریبون اصلی نظام، نماز جمعه است که در آن سیاست‌های کلی نظام و سیاست‌های مقام معظم رهبری از طریق این تریبون به مردم تبیین می‌شود.

او افزود: تربیون نماز جمعه تربیون بصیرت و آگاهی دهنده است که از سویی خدمات نظام را به مردم بازگو و از طرفی خواسته‌های مردم را به مسئولین منتقل می‌کند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ق 

برچسب‌ها:

نظر شما