شناسهٔ خبر: 48523693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش‌سوزی سه فروند لنج صیادی در بندرکنگ مهار شد

بندرعباس- ایرنا- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سه فروند لنج صیادی که ظهر امروز دربندر صیادی کنگ دچار حریق شدند با تلاش تیم‌های امدادی از خشکی و دریا این آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل مکی زاده عصردوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مقارن ساعت ۱۵ ظهر امروز گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک فروند لنج در بندرصیادی کنگ گزارش شد که به دلیل پهلوگیری فشرده لنج‌ها زبانه‌های آتش به ۲ لنج مجاور نیز سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه سه تیم امدادی شامل مدیریت بحران، آتش نشانی شهرداری بنادر لنگه و کنگ ازخشکی و شناور آتش‌خوار عاشورا و تیم همیاران ناجی از دریا وارده عمل شدند که به منظور جلوگیری از تسری آتش به سایر شناورهای اقدام به جداسازی و انتقال به محل امن درگوشه ای از حوضچه کردند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تلاش صورت گرفته پس از یک ساعت، آتش در سه فروند لنج به شکل کامل مهار و خنک سازی شناورها در حال انجام است.

مکی زاده افزود: متعاقب آن و به منظور جلوگیری از آلایندگی‌های احتمالی ناشی از نشر مواد سوختی عملیات لکه گیری نیز درمحیط پیرامون صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، این حادثه خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان احصاو در وقت مقتضی به اطلاع عموم خواهد رسید.

درخبر اولیه به نقل از شهردار بندرکنگ ۲ فروند لنج صیادی اعلام شده بود که در خبر تکمیلی به سه فروند رسید.

نظر شما