شناسهٔ خبر: 48523219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مدیریت مصرف برق در خوزستان

قرارگاه رسانه‌ای مدیریت مصرف برق (طرح شهید عباسپور) با هدف استفاده از ظرفیت رسانه ها برای کمک به صنعت برق خوزستان و فرهنگسازی در این زمینه راه اندازی شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : استفاده از بستر رسانه در قالب جشنواره رسانه‌ای و نشست خبری و انتشار اخبار و عکس نوشته‌ها در شبکه‌های اجتماعی، باعث آگاه سازی جامعه و اصلاح الگوی مصرف می‌شود.

علی سلیمانی افزود : عمده مشکلات حوزه برق ناشی از کاهش آب پشت سد‌ها و تولید برق است و حالا که در شرایط تراز نبودن تولید و مصرف آب قرار داریم نیاز به کمک داریم.

وی گفت : قرارگاه رسانه‌ای مدیریت مصرف برق (طرح شهید عباسپور) با عضویت معاونت عملیات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، سازمان بسیج رسانه استان و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تشکیل شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز در این نشست گفت:پس از نشست ویدیو کنفرانسی سپاه و شرکت توزیع برق در سراسر کشور، وظایفی بر عهده سازمان بسیج رسانه گذاشته شد که اگر بتوانیم در این حوزه فعالیت اثرگذار رسانه‌ای داشته باشیم به طور قطع می‌توانیم شایعات حوزه آب و برق را کنترل کنیم.

سجاد بهمئی افزود: با حضور رسانه‌ها، قدرت و توانایی مدیریت بخش آب و برق بیشتر است، و این قرارگاه رسانه‌ای یک ابلاغ کشوری است که در حوزه تولید محتوا و انتشار فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: این ظرفیت در استان وجود دارد که محتوا به صورت ویژه نشرداده شود و متولیان امر فرهنگ، مثل بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری‌ها و تمامی رسانه‌ها در این مسیر می‌توانند کمک کنند.

بهمئی، با اشاره به نیاز افزایش تولیدات رسانه‌ای با موضوع مدیریت یا کاهش مصرف برق، برگزاری یک جشنواره رسانه‌ای را مطرح کرد و گفت: برگزاری جشنواره رسانه‌ای و افزایش تولیدات رسانه‌ای در حوزه برق، به طور قطع تاثیرگذاری ویژه‌ای در راستای صرفه جویی و مدیریت مصرف به دنبال دارد.

 

بیشتر بخوانید : قطعی برق در ۱۰۶ اداره دولتی پرمصرف خوزستان


وی افزود: عکس، تولید مصاحبه و گزارش خبری و تحلیلی، موشن گرافیک، و یادداشت با موضوع مدیریت مصرف یا اصلاح الگوی مصرف می‌تواند از بخش‌های این جشنواره باشد.

 

نظر شما