شناسهٔ خبر: 4850726 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

وظیفه ی پورت کردن Deus Ex: Mankind Divided به Nixxes software واگذار شده است

برخلاف CD Projekt RED، سازنده ی Witcher 3، که هر روز اگر خبری از عنوان خود منتشر نکند شبش روز نمی شود، ION Storm و Square Enix، سازنده و ناشر Deus Ex، قصد ندارند تمامی بخش های بازی خود را برای بازیکنان و طرفداران لو دهند و حتی زمانی که خبری از بازی منتشر می شود، این خبر به محتویات درون بازی مربوط نمی شود. حال اینطور که به نظر می رسد، پورت کردن بازی Deus Ex: Mankind Divided به PC توسط استودیوی Nixxes software که در هلند قرار دارد، انجام خواهد گرفت. در ادامه ی خبر با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -
وظیفه ی پورت کردن Deus Ex: Mankind Divided به Nixxes software واگذار شده است

برخلاف CD Projekt RED، سازنده ی Witcher 3، که هر روز اگر خبری از عنوان خود منتشر نکند شبش روز نمی شود، ION Storm و Square Enix، سازنده و ناشر Deus Ex، قصد ندارند تمامی بخش های بازی خود را برای بازیکنان و طرفداران لو دهند و حتی زمانی که خبری از بازی منتشر می شود، این خبر به محتویات درون بازی مربوط نمی شود. حال اینطور که به نظر می رسد، پورت کردن بازی Deus Ex: Mankind Divided به PC توسط استودیوی Nixxes software که در هلند قرار دارد، انجام خواهد گرفت. در ادامه ی خبر با ما همراه باشید.

بعد از انتشار تریلر رونمایی Deus EX: Mankind Divided، اخبار زیادی از این بازی منتشر نشده است. تنها خبری که کمی طرفداران این سری را هیجان زده کرد، آن بود که شما می توانید تمامی غول های بازی را به صورت مخفیانه شکست دهید.

حال اینطور که به نظر می رسد، استودیویی که وظیفه ی پورت کردن بازی Deus Ex: Mankind Divided را بر عهده دارد، همان استودیویی می باشد که Deus Ex: Human Revolution ،Thief ،Hitman و Tomb Raider را پورت کرده است و همینطور باید Rise of the Tomb Raider را نیز پورت کند.

Nixxes Software با Square Enix قراردادی کاری بسته است و باید منتظر پورت شدن بازی های دیگری نیز از Nixxes Software باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟

برچسب‌ها:

نظر شما