شناسهٔ خبر: 48505619 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اکبرپور: شرایط ماشین سازی وخیم است / تمام دارایی ما پشت یک وانت قرار دارد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در مورد شکست این تیم مقابل پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بعد از شکست سنگین این تیم مقابل پیکان، اظهار داشت: از زمانی که به ماشین‌سازی آمده‌ام، سعی کردیم از آبروی فوتبال تبریز دفاع کنیم و نتایج نسبتا خوبی هم گرفتیم. بازی قبل مقابل پرسپولیس فشار زیادی روی تیم ما بود که منجر به باخت شد. عده‌ای هم گفتند که بازیکنان ما کم‌فروشی و تبانی کرده اند.

او افزود: برای هفته بعد هم به هر شکلی شده باید تیم را جمع کنیم و مقابل نفت آبادان بازی کنیم. مشکلاتی وجود دارند که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد آن‌ها صحبت کرد. تمام دارایی ما پشت یک وانت است که امروز در این زمین و فردا در زمینی دیگر وجود دارد. هر روز منتظر هستیم ببینیم که زمین تمرین‌ ما کجا است. من این مسائل را در خودم می‌ریزم تا همه بدانند که مقصر باخت تیم من هستم.

اکبرپور ادامه داد: اگر بخواهم همه حرف‌ها را بزنم یکی ۲ ساعت زمان نیاز است. واقعا ظلم زیادی به ماشین‌سازی شده است. به من گفته‌اند که برای فصل بعد هم باید تیم را جمع کنم اما شرایط خوب نیست. جمع کردن این تیم خیلی سخت است. ما برای هر بازی با هزاران مشکل روبه‌رو هستیم. انسان با این شرایط گریه‌اش می‌گیرد. تیم‌های دیگر اگر مشکل داشته باشند با تعویض سیستم یا بازیکن آن را حل می‌کنند.

سرمربی ماشین سازی در ادامه بیان کرد: ما برای رفتن به آبادان نمی‌دانیم چطور باید بازیکنان را جمع کنیم. شرایط ماشین سازی وخیم است. سخت‌ترین روزهایی است که در عمر فوتبالی‌ام دیده‌ام. در این دو بازی اخیر به اندازه ۳۰ سالی که در فوتبال بوده‌ام، پیر شدم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما