شناسهٔ خبر: 48474320 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت پخش رازی:

مردم دغدغه کمبود دارو‌های مقابله با کرونا را نداشته باشند

مدیرعامل شرکت پخش رازی گفت: جای هیچگونه نگرانی در زمینه تامین و توزیع سبد دارویی نیست و مردم دغدغه کمبود دارو‌های مقابله با کرونا را نداشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم پور مدیرعامل شرکت پخش رازی  در بازدید از انبار‌های دارویی  با اشاره به پیک پنجم شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: شرکت پخش رازی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تمامی دارو‌های مورد نیاز این بیماری را تأمین و از طریق شبکه‌های گسترده توزیع دارو در سراسر کشور در اختیار داروخانه‌ها قرار داده است و هم اکنون نیز مشکلی در تامین و توزیع دارو ندارد.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون دارو‌هایی همچون رمدسیویر که برای بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ تجویز می‌شود بیش از ۳۰۱ هزار و ۵۶۰ عدد در بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور توزیع شده است. همچنین دارو‌های فاویپیراویر و رسیژن نیز به ترتیب یک میلیون عدد و ۲۴۰ هزار عدد تأمین و در اختیار داروخانه‌های سراسر کشور قرار گرفته است.

 کاظم پور همچنین با ابراز خرسندی از موجودی این دارو‌ها در انبار‌های شرکت پخش رازی از مردم خواست همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود تا به زودی شاهد شکست کامل این بیماری منحوس باشیم.

انتهای پیام/س

نظر شما